Iltapäivälehdet, some alustat ja radiokanavat ovat täynnä yhdistelylaina mainoksia
Ilmeisesti tarjoavat yhtä isoa lainaa jolla maksetaan pois muut ja loppujen lopuksi velallinen maksaa enemmän, näennäisesti vähemmän koska kk maksuerä on pienempi kuin mitä ennen meni eri suuntiin mutta maksuaika on niin pitkä että loppupelissä maksaa paljon enemmän? Ja tod.näk. tuollaista lainaa ei voi maksaa edes kerralla pois?
Kommentit (6)
Sulla on rahavaikeuksia? Mä en ole nähnyt moisia missään.
Itse olen pulassa työttömäksi jäätyäni lainojen kanssa, mutta olen aina pitänyt noita yhdistelylainoja huijauksena. Nyt pakko harkita. En voi antaa mennä ulosottoon, lähtee koti alta.
Vihoviimeinen virhe on ottaa yhdistelylainan pahasti velkaantuneena. En nyt tässä kertaa niitä hyötyjä, joita ulosotossa on verrattuna yhdistelylainaan, mutta mainitsen nämä tärkeimmän: ulosoton suojaosuus ja velan lopullinen vanhentuminen 15 vuodessa uo-päätöksestä, tai 5 vuodessa veron tai muun julkisen maksun maksuunpanovuoden viimeisestä päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pulassa työttömäksi jäätyäni lainojen kanssa, mutta olen aina pitänyt noita yhdistelylainoja huijauksena. Nyt pakko harkita. En voi antaa mennä ulosottoon, lähtee koti alta.
Eihän sinulta ulosoton vuoksi koti alta lähde, kun tuloista vain peritään. Ota yhteyttä oikeusaputoimiston velkaneuvontaan, vaikka heti heidän sähköisen asioinnin kautta, niin saat apua ja oikeita neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on rahavaikeuksia? Mä en ole nähnyt moisia missään.
Et katso koskaan telkkarin mainoskanavia. Siellä niitä ainakin tulee yhtenään.
Ei se yhdistelylaina niitä velkaheikkejä pelasta nehän ottaa taas uusia pieniä pikavippejä sieltä ja täältä sen jälkeen kun vanhat on siirretty myöhempien aikojen murheeksi