Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puregon Pen ohjeet hukasssa

01.01.2007 |

toiseen ICSIIN olen menossa piankin, ja tuli nyt ton kynän käytöstä mieleen sellainen pieni kyssäri (on hiukan hatatra muistikuva) että olihan se niin että jos ampullin lääke loppuu kesken, niin s ekynä ikään kuin jää siihen kohtaan ja kun vaihtaa uuden lääkeampullin, niin siitä menee sit se loppu, esim. siis kun mulla on 200 IU määrätty kerralla, mut jos ko. ampullis oli sit enää vaikas 180IU jäljel, niin pitääkö vaihtaa uus ampulli heti vai voiko tuon loppuun asti käyttää...

Tää varmaan selviää, kunsoittelen klinikalle... Mut jos joku heti osaa neuvoo niin kiitos. Pistelyt alkaa mull varmasti vasta ensi viikolla, mut mieles kuitenkin.

Onkos muilla muuten kun ootte syöny Primolutteja et kuukautiset alkais tiettyyn aikaan, niin onko kierto venyny sen jälkeen liiankin pitkäks? Mulla kävi viimeks niin, mut onneks se ei siirtäny hoitoa. Toivottavasti ei nyt käy niin...

T: Minna

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä ihmettele, vaikka saisit koko annoksenkin vanhasta ampullista, koska muistathan, että noissa ampulleissa on aina hiukan (eikä ihan hiukankaan) " roiskevaraa" . Mun klinikalla tiedettiin eksakti määräkin, jonka lääketehdas on ampulliin varannut. Oliskohan ollut 20% paikkeilla...

Mutta siis vastauksena: kyllä, voit huoletta painaa kynän männän pohjaan ja se pysähtyy siinä vaiheessa kun lääke on viimeistä pisaraa myöden loppu ja sitten voi vaihtaa uuden ampullin.

Plussaonnea!

Vierailija
2/2 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehin juuri löytää kynän ohjekirjasen ja sieltä sen sit selvitin myös... Tuossa kohtaa olin muistanut väärin, että se kynä muka muistais sen kohdan (siis ettei sitä tarvitsis ollenkaan muka itse muistaa/huomioida) paljonko oli lääkettä saamatta. Mutta hyvä kun onnistuu... Juuri tuota tässä ajattelin, että kun niissä on sitä ainetta liikaa, niin tulis kaikki käytetyks kuitenkin=)

Klinikkammekin aukeaa vasta ensi viikolla, ja juuri sain ääkäriltä varmuuden vuoksi ohjeet puregonin itsenäiseen aloitukseen, jos menkat jostain syystä alkavat " liian aikaisin" Tässä jopa sitä toivoo, että alkaisivat=)

Jep. Mutta plussaonnea kaikille joilla piinailut/hoidot menos tavalla tai toisella!

TMinna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän