Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas fiilis, että.haluaisi hypätä joulun yli.

Vierailija
11.11.2023 |

Miten saisin sen fiiliksen pois?

Olen todella kyllästynyt jouluruokiin ja joulun pyhät ovat minusta surulliset.

Ideoita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meinaa viettää joulua mitenkään.

Teen ihan tavallista ruokaa,onneksi tää sopii myös miehelleni.

Vierailija
2/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut parina jouluna kanarialla,ei kyllä innosta mikään joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, onko sinulla minkä ikäisiä lapsia tai puoliso, niin annan  ehdotuksia, miten voi hypätä joulun yli huomaamattomasti. Kerro myös ikäsi .

Vierailija
4/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on se aika vuodesta, kun isoissa automarketeissa ei vaan voi käydä viikonloppuisin. Tänään meinasin piipahtaa Prismassa. Sitten tajusin että älä hyvä ihminen mene nyt Prismaan! Hermot ei yksinkertaisesti kestä sitä helvetinmoista ryysistä! Parkkipaikat KAIKKI viety, myös parkkihallissa. Ja kaupassa vilisee ihmisiä niin ettei eteen eikä taaksepäin meinaa päästä. Ja kassajonot on kilometrin pituiset. Eipä auta itsepalvelukassatkaan. Sinne kun on rynninyt äitylit kukkuralleen ladattujen ostoskärryjensä kanssa. Ja tätä helvettiä jatkuu jouluaattoon asti. Tai no. Sitten alkaa alennusmyynnit. Ja taas rynnitään suorastaan hysteerisinä tuhlaamaan rahaa 🤦

Onneksi pääsen töistä yöllä. Mikä ihana rauha käydä kaupassa keskellä yötä, kun nämä hysteeriset shoppailijat vielä kuorsaavat sängyissään. Minä saan tehdä omat ostokseni rauhassa ja yksin.

Vierailija
5/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Joulupäivän iltana on levollinen fiilis kun joulu on minulle ohi ja seuraavaan on pitkä aika. 

Vierailija
6/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hypätään lentokoneeseen ja jouluksi italiaan. Ei enää jaksa juosta sukuloimassa ja muualla. Se on meidän puolesta ohi nyt.

Vierailija
7/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole oikeita ongelmia, niitä pitää sitten keksiä. Hohhoijaa.

Vierailija
8/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan halua hypätä joulun yli, vaikka en sitä mitenkään vietäkään enkä jouluruokia kokkaile.

Sen verran nautin muutamasta ylimääräisestä vapaapäivästä keskellä vuoden pimeintä aikaa.

Vierailija
9/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen hotellia jouluksi. Stressiä vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi