Keski-ikäinen nainen, suhtaudutko innokkaasti tulevaisuuteen?
Onko sinulla tavoitteellisia harrastuksia, joihin suhtaudut intohimoisesti? Onko sinulla uusia projekteja ja oman elämän asioita, joita odotat innolla? Nautitko työstäsi edes joskus?
Olen nyt käynyt viime aikoina useamman naisen kanssa treffeillä ja kaikkien elämä on ollut perusarjen suorittamista. Kaikki ovat olleet jotenkin ilottomia, väsyneitä ja passiivisia ilman tulevaisuudelta odotettavia asioita. Mietin onko minulla käynyt vain huono tuuri vai onko keski-ikäisten naisten elämä todella noin synkkää? Millaista sinulla on?
Kommentit (8)
Juu tottakai, mutta sen takia en ole deittiäpeissä. Eli varmaan se joukko ketä tapailet on jo siinä määrin valikoitunut, että ovat ihmisiä joilla on keskimääräistä kovempi halu seurustella ja keskimääräistä enemmän aikaa.
No harvemmin niillä elämännälkäisillä on aikaa tai halua treffailulle, kun on niitä omia projekteja, menoja ja suunnitelmia johon on vaikea sovittaa miestä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin projekteja ja suunnitelmia, joita toteutan tavoitteellisesti ja joista nautin. Nautin työstänikin useimpina päivinä auurimman osan ajasta.
Mutta jokin jälkimmäisessä kappaleessasi sai minut ajattelemaan, että tuskin minä niistä sinulle kertoilisin. En tiedä, mikä se oli mutt ajoku tuollainen arvosteleva ja negatiivinen suhtautuminen kanssaihmisiin. Ei se innosta jakamaan innostuneisuutta.
Ja tuokin on totta. Jotenkin haluan säästää ne jännät puolet itsestäni sellaiselle joka on kiinnostunut muustakin.
Mies huomasi olevansa provaideri ja vaihtoi parikymppiseen.
Mulle jäi puolikas talo, jonka tuhlasin pariin eromatkaan Gambiaan ja sen jälkeen on ollutkin aika hiljaista, kun jännätuliainen alkoi pyöriä naapurin OF-prinsessan kanssa.
Jos keski-ikäisenä treffailee niin todennäköisimmin ero on tullut ja jos on aikaa treffailuun niin lapset ovat jo isoja. Sen jälkeen tavoitteet voivat olla aika vähäisiä. Ne, joilla on aikaa, on helpot työt tai ovat työttömiä.
Nuori innokas mies treffailee innottomia puumia?
Kyllä! Mulla on uusi tavoitteellinen harrastus, toinenkin sellainen ja olen hyvin onnekkaassa asemassa myös siten, että tulen taloudellusesri hyvin toimeen. Mieleni on levollinen, positiivinen ja kiitollinen, olen saavuttanut sellaisia asioita, joista olen haaveillut vuosia.
On tietenkin projekteja ja suunnitelmia, joita toteutan tavoitteellisesti ja joista nautin. Nautin työstänikin useimpina päivinä auurimman osan ajasta.
Mutta jokin jälkimmäisessä kappaleessasi sai minut ajattelemaan, että tuskin minä niistä sinulle kertoilisin. En tiedä, mikä se oli mutt ajoku tuollainen arvosteleva ja negatiivinen suhtautuminen kanssaihmisiin. Ei se innosta jakamaan innostuneisuutta.