MyHeritagessa miehelle ei voi lisätä aviosukunimeä, eikö valinta olekaan VAPAA?
Miten selitätte, että järjestelmä sallii aviosukunimen vain naisille? Se siis yleistää KAIKKI naiset nimenvaihtajiksi ja yleistää KAIKKI miehet ei-nimenvaihtajiksi. Onpa jännä, kun teidänhän mukaan valinta on muka vapaa! No mitäs vapautta se on, että järjestelmä liittää nimenvaihdon vain naisiin, häh? Miten selitätte? Miten selitätte tämän?
Minä en saa naisena POISTETTUA TUOTA, TEIDÄN TAKIANNE _MINUT_ YLEISTETÄÄN NIMENVAIHTAJAKSI. Mukamas sukupuolella ei ole väliä ja transihmiset yleistää, teidän takianne JOKAINEN nainen yleistetään nimenvaihtajaksi.
Kas kun ei MyHeritage halua sallia miehille nimenvaihtoa! Onpa kumma juttu!
Kommentit (4)
Kyllähän tuo nimenvaihto on mielenkiintoinen ilmiö. Onneksi nykyään naisen ei ole pakko sitä vaihtaa. Silti mielenkiintoista, että niin kuitenkin suurin osa tekee. En aio itse vaihtaa nimeäni koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo nimenvaihto on mielenkiintoinen ilmiö. Onneksi nykyään naisen ei ole pakko sitä vaihtaa. Silti mielenkiintoista, että niin kuitenkin suurin osa tekee. En aio itse vaihtaa nimeäni koskaan.
No sitten et vaihda. Huolehdi omista asioista
Piiru, mikset vastaa enää viesteihin? Mulla on ikävä sitä kun suutuit aina silmittömästi kun sua kutsuttiin piiruksi. Tää on tylsää kun et reagoi viesteihin, mulla on ikävä vanhaa piirua, se piiru osasi raivota paremmin kuin kukaan muu kaikkein mitättömimmistäkin vastauksista piirun keskusteluissa.
Mitäpäs jos piiru menisit laittamaan tämän viestin Myheritagelle täällä raivoamisen sijaan? Vai oletko jo niin sekaisin että sivustotkin menevät sekaisin ja kuvittelit tämän olevan myheritagen palautekenttä?
Minä en selitä asiaa mitenkään, koska minua ei voisi vähempää kiinnostaa myheritagen käytännöt. Miten sinä selität sen, että mistä raivosi ja vammaisuutesi johtuu? Joiko vihaamasi äiti sinut pilalle raskaana ollessaan? Käyttivätkö vihaamasi veljet ja siskot ja isä sinua hyväksi? Veikkaan kaikkia näitä. Myös yksinäisyys ja mökkihöperyys varmasti vaikuttaa, koska vihaat kaikkia ihmisiä sukupuolensa takia (olipa sukupuoli mikä tahansa), eli ainoa ihmiskontaktisi on se, että postaat näitä spämmejä ympäri nettiä.