Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mankkaan (Espoo) Akseli-kirpparilla käyneitä?

01.01.2007 |

Millainen paikka on? Onko ollut paljon myyntipaikkoja varattuina? Onko ollut paljon ihmisiä kiertelemässä? Millaista tavaraa on ollut myynnissä? Varasin itse paikan ensi perjantaista alkaen, kun viikkohintakin on nyt vain 10 ¿. Koskaan en ole tällaisella kirppiksellä myynyt tavaraa, mutta nyt on päästävä eroon turhasta ' roinasta' .

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiäkin aika vähän. silti kirppis aikoo laajentaa!

Vierailija
2/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hieman alle sadan olevan paikkanumeron ja ajattelin, että ne pienemmät paikkanumerot olisivat varattuja, mutta eipä tuo sitten varmaan menekään noin. Toivottavasti nyt on kuitenkin vilkkaampaa, kun myyntipaikatkin ovat normaalia huomattavasti halvempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensi viikolla siellä on ainakin yli 100 pöytää varattuna. Luulisi jotain löytyvän!! Minusta paikka vaikutti siistiltä ja tilavalta. vaunujenkin kanssa oli helppo liikkua.

Vierailija
4/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa käydä katsastamassa... Entä aukioloajat? Kiitos :)

Vierailija
5/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankkaan Akseli Oy

Sinikalliontie 1

02630 Espoo

(Sisäänkäynti K-Supermarket Mankkaan aulassa Alkoa vastapäätä, hissillä tai rappusilla 2. kerrokseen)

Lisätietoja www.akseli.info

Olen tehnyt sielä ihan mukavia löytöjä:)

Vierailija
6/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varannut sinne myyntipöydän, alkaa tosin vasta vajaan viikonkuluttua, mitä kannattaa putsata kaapeista? Vaatteita, astioita, leluja?

Vierailija
7/9 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyseisellä kirpparilla eka kertaa

ja mukaan tarttui

Marimekon lisko kauluspaita pojalle 3e, cars autoja (mäkkärin)2kpl. 0.50e kpl. (Arvatkaa olinko onnessani.. ehkä jopa poikaanikin enenpi=))

Ja sit mukaan tarttui vielä pari paitaa itselleni 1e niin ja pikkuväki auto rata 6e (en vielä kyllä ole kaivanu kassista joten en tiiä onko kaikki osat tallella ku olis tarkotus yllärix pojalle säästää)

Musta se näytti valosalta ja tilavalta paikalta. toivottavasti myyjätkin löytää sinne että vihdoin saadaan espooseenkin kunnon kirppis!!

Vierailija
8/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka on iso ja siisti. Hirveästi ei meille tarttunut mukaan, kun oli juuri vaihtopäivän ilta kun kävin. Mutta oli myös siistiä tavaraa paljon, ei vain ihan sitä mitä itse tarvitsin. Myynnissä oli mm. ainakin 2 siistiä reimatec haalaria. Hinnat oli vaihtelevat, sillä tavarat hinnoitellaan itse. Me ostimme sieltä leluja, tosi kivan parkkitalon pikkuautoille edullisesti ja itselleni ostin uudenveroisen kirjan.

Vierailija
9/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kivoja löytöjä on tullut siellä tehtyä=))

Valoisa ja mukava paikka joten tavaroita on helppo katsella ja hyllyjen välissä pääsee kulkemaan helposti rattaidenkin kanssa plussaa on mielestäni että lapsille löytyy leikkinurkkaus!