Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostanko viiniä vai en?

Vierailija
10.11.2023 |

Kotona tissuttelisin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta öylättejä kans.

Vierailija
2/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ole sellainen, mitä kannattaa litkiä muuten vaan. Mutta jos tuo sulla ei mikään tapa ole ja hirveästi tekee mieli, niin miksipäs ei. Se on vähän kuin suklaalevy. Ei sen pitäisi kuulua kenenkään viikottaiseen ruokavalioon, enemmänkin ehkä johonkin juhlaan sitten. Mutta jos sitä suklaata ei tyypillisesti juurikaan nauti ja juuri nyt tuntuu että sitä tekisi mieli, niin antaa palaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ei ole sellainen, mitä kannattaa litkiä muuten vaan. Mutta jos tuo sulla ei mikään tapa ole ja hirveästi tekee mieli, niin miksipäs ei. Se on vähän kuin suklaalevy. Ei sen pitäisi kuulua kenenkään viikottaiseen ruokavalioon, enemmänkin ehkä johonkin juhlaan sitten. Mutta jos sitä suklaata ei tyypillisesti juurikaan nauti ja juuri nyt tuntuu että sitä tekisi mieli, niin antaa palaa vaan.

Join viimeksi kuukausi sitten, sitä ennen oli yli puoli vuotta väliä. Ap

Vierailija
4/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta.

Vierailija
5/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin kivennäisvettä tai jotain hedelmämehua. Ei ole huomenaamuna pää kipeä eikä paha olo.

Vierailija
6/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä saarnaaminen muille kiitos

Vierailija
7/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin pullollisen viiniä, mutta se on menossa tuliaiseksi kun menen kyläilemään ystävän luona viikonloppuna. En juo ikinä yksin.

Vierailija
8/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on paljon raittiina raivoja lestoja, jotka eivät ymmärrä alkoholin rentouttavaa vaikutusta. Kun eivä saa edes telkkaria katsoa, niin ihmekös sitten, että ovat aina niin kärkkäästi muita arvostelemassa. 

Vierailija
9/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tähän hätään muuta kuin että vihaan ihmisiä. 

Vierailija
10/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa tähän hätään muuta kuin että vihaan ihmisiä. 

Entä jos muutkin vihaavat sinua?

Vierailija
11/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra Tapiota pakkaseen.

Vierailija
12/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä huomaa, kelle on viina maistunut. Itse olen kyllä nuorena juonut aika paljonkin, mutta koska vähensin sen käyttö jo parikymppisenä, se ei näy ulkonäössäni. 

Joskus kyllä mietin, että saattoi vaikuttaa kognitiivisiin taitoihini. Käyttö oli suurimmillaan 13-24-vuotiaana.

Vierailija
13/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini on hirveetä kusta. Haju jo etoo. Juo vettä ja kirkasta viinaa jos kännin haluut. Muutoin vesi riittää.

Vierailija
14/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion käydä kohta hakemassa pullon valkoviiniä viinikellaristamme. Lasillinen tarvitaan risottoon, toinen kokkailuviiniksi ja aterialla sitten kolmas lasillinen.

Vierailija
15/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä huomaa, kelle on viina maistunut. Itse olen kyllä nuorena juonut aika paljonkin, mutta koska vähensin sen käyttö jo parikymppisenä, se ei näy ulkonäössäni. 

Joskus kyllä mietin, että saattoi vaikuttaa kognitiivisiin taitoihini. Käyttö oli suurimmillaan 13-24-vuotiaana.

Kyllä se vaikuttaakin aivoihin ja kognitioon, varsinkin jos noin nuorena käyttää, kun aivot ei vielä ole täysin kehittyneet. Mutta alkoholin kanssa on myös se hyvä puoli, että kognitiiviset taidot myös suurelta osin korjaantuu myöhemmin, jos käytön lopettaa. Nuorena korjaantuu vielä paremmin kuin vanhempana. 

Vierailija
16/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon kerran viikossa kalsari kännit,yleensä lauantaina..se on vaan niin kivaa..katson omia sarjoja samalla

Vierailija
17/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää huoliko, en ostanut.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi