Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoan tuputtajat

Vierailija
10.11.2023 |

Tosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että MIKSI teette sitä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kukin kokee tuputtamiseksi? Jonkun mielestä se, että kysyn kerran tai kahdesti, että otatko, on järkyttävää tuputtamista. Joku taas loukkaantuu, kun ei kysytä kolmea kertaa, kun tradition mukaan vasta sitten saa tulla pöytään. 

Vierailija
22/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kukin kokee tuputtamiseksi? Jonkun mielestä se, että kysyn kerran tai kahdesti, että otatko, on järkyttävää tuputtamista. Joku taas loukkaantuu, kun ei kysytä kolmea kertaa, kun tradition mukaan vasta sitten saa tulla pöytään. 

Se toinen kerta ja kaikki siitä eteenpäin on tuputtamista. Mitä jos vaan uskoisit, kun ihminen sanoo ettei halua. Jos joku ei osaa sanoa, mitä tarkoittaa, niin se on hänen ongelmansa, ei sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä harrastaa eräs todella hoikka ihminen. Tekee täysin ylimitoitetut tarjottavat ja aggressiivisesti tuputtaa vieraille ottamatta itse yhtään. Saattaa oikeasti jopa loukkaantua, jos ei halua kahden kakkupalan ja yhden suolaisen piiraan palan jälkeen ottaa enää munkkia.

Tämä on pahinta: ensin raadetaan keittiöorjana ja sitten loukkaannutaan kun kukaan ei olekaan kiinnostunut uhriutumisesta.

Vierailija
24/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliasta on kieltäytyä, kun toinen on nähnyt vaivaa ja/tai laittanut rahaa tarjottaviin. Varsinkin, jos siihen ei ole "oikeaa" syytä (jo valmiiksi langanlaihan dieetti ei ole oikea syy).

Minkä takia se ei ole oikea syy?

Ööö oisko sen takia, että laihan ei tarvii laihduttaa?

Ööö ai pitääkö lihoa takaisin?

Vierailija
25/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran on ok sanoa, että otahan lisää. Siitä voi sitten kieltäytyä. Kuitenkin sellainen jankkaaminen on epäkohteliasta.

Vierailija
26/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikoikaa ennen kyläilyä. Esim että tulen mutta juon vain pelkän kahvin, ei pidä tehdä muuta. Tai en syö mitään kun olen juuri syönyt kotona.   Helpottaa molempia osapuolia.

Vierailija
27/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ylipainonen, niin huomiota kiinnitettiin kun otin sen isoimman kakkupalan. Nyt kun olen hoikka, tuputetaan. Olen tullut siihen tulokseen, että ainakaan en ole ainoa, jolla on epäterve ruokasuhde. 

Vierailija
28/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuputtaminen on rajattomuutta.

Vierailija
29/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt sekä ruoan että alkoholin tuputtajiin. Ilmeistä on ollut että ruoan tuputtaja on itse ylipainoinen syöppö joka toivoo että hänen ahmimistaan pidettäisiin normaalina. Alkoholin tuputtaja on itse juoppo ja haluaa muidenkin juovan paljon ettei hänen ongelmansa paljastuisi. 

Vierailija
30/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuputtamisesta pitäisi tulla sakot! 

Vierailija
31/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa tuputtavat naiset ja mielellään toisille naisille, jotka ovat hoikkia. Samat tuputtajat antavat myös muita kivoja vinkkejä, kuten "sun kasvojen luustoon sopisi lyhyt malli, leikauta kuule pirteä polkkatukka". Motiivit voi kyllä päätellä.

Vierailija
32/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliasta on kieltäytyä, kun toinen on nähnyt vaivaa ja/tai laittanut rahaa tarjottaviin. Varsinkin, jos siihen ei ole "oikeaa" syytä (jo valmiiksi langanlaihan dieetti ei ole oikea syy).

Pyysikö joku sinua näkemään vaivaa ja laittamaan rahaa asioihin, joita kukaan ei halua? Koita ymmärtää, että syömisestä vasten tahtoa on pelkästään haittaa eikä mitään hyötyä tai iloa kenellekään. Yhtä hukkaan ne ruuat menevät, kun niitä vastentahtoisesti syödään, ja lisäksi ne tuottavat pahaa mieltä.

Pysykööt kotonaan sitten jos ei tarjoilut kelpaa.

Vierailija
33/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunikoikaa ennen kyläilyä. Esim että tulen mutta juon vain pelkän kahvin, ei pidä tehdä muuta. Tai en syö mitään kun olen juuri syönyt kotona.   Helpottaa molempia osapuolia.

Miksi kyläilyn pitäisi olla niin hankalaa? Miksei riitä kun kerran sanoo "ei kiitos"?

Vierailija
34/34 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan