Kävin hyppäämässä viime vuonna Suomen korkeimman benzihypyn 100m
Kommentit (21)
Miksi sinua kiinnostaa kenenkään kysymykset?
Tuskin kävit sillä se on benji-hyppy eikä benzi.
Jaa mä kävin kymmenisen vuotat sitten hyppäämässä 120m benjin. Oli silloin Suomen korkein. ei oo oikeastaan kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku muu on suunnitellut hyppäävänsä ja haluaa kysyä kokemusasiantuntijalta?
Siis millä tavalla Suomen korkeimman? Korkeimman mitä viime vuonna järjestettiin vai? Ainakin muutama kesä sitten Helsingissä pystyi hyppäämään 150m hyppyjä.
Ei ole muuta kysyttävää, olen hypännyt itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku muu on suunnitellut hyppäävänsä ja haluaa kysyä kokemusasiantuntijalta?
Eli säkin kyselit ennen hyppyäsi kokemusasiantuntijalta kokemuksia? Keneltähän se maailman eka hyppääjä on kysellyt asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Siis millä tavalla Suomen korkeimman? Korkeimman mitä viime vuonna järjestettiin vai? Ainakin muutama kesä sitten Helsingissä pystyi hyppäämään 150m hyppyjä.
Mäkään en tajua tuota 100 metrin Suomen korkeinta hyppyä. Eihän se mikään korkein ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulemma korkeammalta ole mahdollista hypätä vaan vaatisi laskuvarjon
Minäpä olen hypännyt 1000 metrin benzi hypyn!
No miltä se tuntu? Oliko rahan arvosta? En hyppäisi mistään hinnasta, mun mielestä ihan outoa puuhaa tuollanen.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen hypännyt 1000 metrin benzi hypyn!
Se oli varmaan laskuvarjotandemhyppy
Vierailija kirjoitti:
No miltä se tuntu? Oliko rahan arvosta? En hyppäisi mistään hinnasta, mun mielestä ihan outoa puuhaa tuollanen.
Oli ehdottomasti. En kyllä maksanut itse hyppyä vaan sain lahjaksi. Hurja tunne pudota sieltä korkeuksista. Itsensä voittaminen ja pelon hallinta. Mies työntää hyppääjät alas sieltä laatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ehdottomasti. En kyllä maksanut itse hyppyä vaan sain lahjaksi. Hurja tunne pudota sieltä korkeuksista. Itsensä voittaminen ja pelon hallinta. Mies työntää hyppääjät alas sieltä laatikosta.
Vau, no kiva sulle! Työntää? Hyi kamala! Puistattaa jo ajatuskin. No onhan meillä kaikilla omat oudot huvimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, no kiva sulle! Työntää? Hyi kamala! Puistattaa jo ajatuskin. No onhan meillä kaikilla omat oudot huvimme.
Joo käski ottaa kiinni henkseleistä ja sitten pukkasi minut alas. Sitten vain kiljuin ja pian olinkin jo alhaalla patjalla selälläni.
up