EI ole kyllä mitään syytä julkistaa noita listoja, mitä kukin tienannut. Aiheuttaa vaan riitoja
EI ole kyllä mitään syytä julkistaa noita listoja, mitä kukin tienannut. Aiheuttaa vaan riitoja
Kommentit (18)
Mitä riitoja? Ei minulla ole tarvetta riidellä kenenkään kanssa, vaikka tienaan nettona 1100€/kk.
Miksi nimenomaan Suomessa, väitetysti maailman ehkä kateellisimmassa maassa, julkaistaan verotiedot lehdissä?
Mitä riitoja? Tirkistely ja kateus päivä.
Kateutta se ainakin aiheuttaa.
En näe yhtään järkevää syytä tulojen julkaisulle.
Verotietojen julkisuus on tärkeää ja parin kateellisen naaman punoitus ei ole mikään syy lopettaa julkaisemista.
No riitoja
En ole kertonut sukulaisille tuloistani, koska he ovat sekopäitä, pyrkyreitä ja ahneita
Osalla rikosrekisteri
Aina soittelevat ja itkevät rahaa, oon sanonut, että ei ole antaa kuin 300 e
Nyt vasta alkaa kinuaminen
Miksi tyttöystäväni täytyy tietää Isäni tulot?
Onkohan vain rahan takia yhdessä?
Olkaa onnellisia menestyneiden puolesta, kateellisuus on syvältä. Se vaatii yritystä päästä isoille palkoille, harvalle niitä kultalusikalla jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa onnellisia menestyneiden puolesta, kateellisuus on syvältä. Se vaatii yritystä päästä isoille palkoille, harvalle niitä kultalusikalla jaetaan.
Joo joo,
mutta ei ahneet loiset (sukulaiset) sitä ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
No riitoja
En ole kertonut sukulaisille tuloistani, koska he ovat sekopäitä, pyrkyreitä ja ahneita
Osalla rikosrekisteri
Mitä väliä. Surkean sakin kanssa ei tarvi olla yhteydessä ja voi estää. He voivat pyrkiä samaan.
Rikollisille mukavaa katsella kenet ryöstää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riitoja
Osalla rikosrekisteri
Mitä väliä. Surkean sakin kanssa ei tarvi olla yhteydessä ja voi estää. He voivat pyrkiä samaan.
Missä maailmassa sinä elät?
Oho, kyllä alkoi tulla Linkedin kutsua
oompas suosittu nyt
Aiheutti minun kohdallani aikoinaan koulukiusaamista jotkut myös kävivät kukkarollani koulussa jos reppu ei voi ollut koko aikaa mukana... Ei siellä onneksi paljoa ollut koskaan.
Nuo listat pitäisi kieltää.
Kyllä ja lisää työttömien, eläkeläisten, vammaisten ja sairaiden haukkumista. Sitä vihapuhetta sallitaan kyllä. Kansanedustajat näyttämässä mallia kuinka heikompia pitää jallittaa, samalla kun itse käärivät ns "säästöt" omiin taskuihinsa.
Aivan typerää