Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa siskot. Mies jätti ja musta tuntuu etten pysty hengittämään.

Vierailija
31.12.2006 |

Onko mitään paikkaa mistä saisi akuuttia apua? Siis netin tai puhelimen avulla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, luuseri on oikein hyvä kuvaus.

Mutta häntä pystyyn ja oikein hyvää vuotta 2007!

Vierailija
2/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän omasta kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi hyperventilaatiolta

Vierailija
4/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne minä soitin vastaavassa tilanteessa. Soittivat vielä takaisin seuraavana päivänä ja varmistivat että olen hengissä...

Vierailija
5/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä kuitenkin. Pääsen tiistaina aikaisintaan juttuun tosiystävän kanssa.

Vierailija
6/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. tukiasema. net/auttajat. asp

Vierailija
7/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuton ap

Vierailija
8/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat silloin vähemmän happea.

Vierailija
9/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätti? Kerro tuntemuksesi, purkaa oloasi!

Vierailija
10/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ja jos ei ole, niin ohjataan psykiatriseen päivystykseen.

Vierailija
11/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mitä on tapahtunut?

Vierailija
12/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei keskinäisessä parisuhteessa ongelmia, eikä kolmansia (aikuisia)osapuolia. Tämä on tälläinen uusperheongelma, minä en pysty kohtaamaan hänen lastensa vaatimuksia, joten mies tulkitsee, että vihaan hänen lapsiaan. Otti lapsensa ja lähti.

Vierailija
13/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itsekin sitä mieltä että miehen lähtö on oikein?

Vierailija
14/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit yrittää luoda lapsiin lähempää suhdetta, viettämällä heidän kanssaan aikaa ilman miestä.

Älä luovuta, vaan näytä kuinka paljon välität ja olet valmis yrittämään.

Vierailija
15/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun lapset ja mies ovat läsnä, he todella ovat _läsnä_. Siis sellaisella tukahduttavalla tavalla. Minä olen yrittänyt ymmärtää, että mies korvaa menetetyn ajan lastensa suhteen.

Vierailija
16/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kyvyttömyyteensä kommunikoida?

Vierailija:

Tämä on tälläinen uusperheongelma, minä en pysty kohtaamaan hänen lastensa vaatimuksia, joten mies tulkitsee, että vihaan hänen lapsiaan.

Vierailija
17/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen liiton ongelmia en varmaankaan saa koskaan tietää, minullahan on vain miehen näkemys asiasta. Ex-vaimo jätti eikä mies tunnu pääsevän yli siitä ettei saanut lapsiensa lähihuoltajuutta. Mies tuntee hirveää syyllisyyttä (jota ei tietenkään minulle myönnä) ja hänen miellyttämisenhalu lapsilleen on saanut jo korneja piirteitä. Hän yrittää liikaa, minä olen yrittänyt ymmärtää, mutta raja tulee minullakin vastaan. Sanoin hänelle rauhallisesti mutta tiukasti ettei tälläinen voi jatkua. Mies totesi ettei aio muuttaa suhtautumistaan lapsiin.

Vierailija
18/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koetko että on toivoa yrittää uudestaan. Vai onko kaikki sillat poltettu?

Vierailija
19/23 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei olisi ikinä pitänyt ryhtyä parisuhteeseen jos ei ole ennen tehnyt tiliä oman kypsymättömyytensä kanssa.

Kaikki tämä lähihuoltajuusjuttu ja sinun suhtautumisesi lapsiin arvostelu vaikuttaa siltä, että miehesi ei ole tajunnut omaa, sinun ja ex vaimon paikkaa koko kuviossa.

Hänen pitäisi tajuta, että hänen ex vaimonsa on hänen lastensa ÄITI. Sinä et ole hänen lastensa äiti etkä koskaan tule olemaan. Miehesi taas on isä, mutta ei tule koskaan saamaan sitä ensisijaisuutta joka äidillä on. Miehesi pitäisi ensisijaisesti oppia arvostamaan ex vaimonsa äitiyttä ja sinun rakkauttasi.

Nyt hän väkipakolla yrittää saada asiat sujumaan niin kuin hänestä itsestään olisi mukavaa, mutta kun elämä ei mene niin.

Vierailija
20/23 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi osui niin nappiin. Mies siis aliarvio ex-vaimon ja minunkin äitiyttä. Ystäväni mielestä siksi, että on niin epävarma omasta " isäydestään" .

Meillä on kummallakin paljon elettyä elämää takana ja minusta on silkkaa haaskausta heittää muuten hyvä suhde (ja mies) menemään.

Kyllä, minussakin on vikaa, en edes yritä väittää muuta, mutta eihän kukaan ole täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi