Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa tavata hotellissa, on kuulema eronnut...

Vierailija
07.11.2023 |

Mies on kaikin puolin täysi 10, herkkä, ajattelevainen. Viestii koko ajan.

Tarkoittaako tämä aina että mies on varattu?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Jos haluat hyvä vastauksen kysymykseesi niin sitten useampi kappale sepustusta teidän tilanteesta. Tiedämme liian vähän. Osaat varmaan jättää pois tunnisteet.

Vierailija
22/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies on vaan mukava noissa hotellipuuhissa ja siihen liittyvissä aikatauluissa. kaikissa muissa asioissa hän on täysin 0 sinun puoleen. hän hyväksi käyttää sinua. 

Väärin, hän on ihan kaikessa mukava.

Ja minä hyväksikäytän häntä ihan yhtälailla. Haemme samoja asioita. Tulevaisuudesta en tietenkään osaa sanoa.

No mitäs sitten kyselet, jos olet tyytyväinen tilanteeseen?

Kysyin pitääkö olettaa hänen olevan varattu.

Mitä väliä sillä on, jos meinasit antaa milfhunterille perseenreikääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies on vaan mukava noissa hotellipuuhissa ja siihen liittyvissä aikatauluissa. kaikissa muissa asioissa hän on täysin 0 sinun puoleen. hän hyväksi käyttää sinua. 

Väärin, hän on ihan kaikessa mukava.

Ja minä hyväksikäytän häntä ihan yhtälailla. Haemme samoja asioita. Tulevaisuudesta en tietenkään osaa sanoa.

No mitäs sitten kyselet, jos olet tyytyväinen tilanteeseen?

Kysyin pitääkö olettaa hänen olevan varattu.

Miksi kyselet, kun tiedät itsekin vastauksen?

En kai kysyisi jos tietäisin! En tiedä kuinka tämä yleensä toimii.

Nykyisin on melko helppoa saada ihmisistä aika paljonkin taustatietoa netin avulla, jos ei ole ihan kädetön.

Vierailija
24/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa hermoheikolta.

Vierailija
25/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap epäilee miestä niin paljon, että tekee aloituksen vauvapalstalle. Herätys, ap!

Vierailija
26/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka olisikin varattu? Onko todellakin niin että naiset vaan antaa, eikä itse saa seksistä mitään.

Vierailija
27/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen kämppä on vaan niin likanen, ettei se sua sinne viitti viedä. 

Vierailija
28/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ei löydy tietoa, en ole kädetön.

Vierailija
29/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa miehessä on. Älä jatka ellet ole valmis siivoamaan tuulettimeen lävähtänyttä paskaa. Sinusta kiinni!!

Vierailija
30/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka olisikin varattu? Onko todellakin niin että naiset vaan antaa, eikä itse saa seksistä mitään.

Tällä hetkellä uteliaisuuskysymys. Myös siksi kiinnostaa koska hän aidosti vaikuttaa rakastuneelta.

Olen nähnyt paljon miehiä jotka pelaa, tiedän kaikki merkit. Tässä ei ole mitään niistä muuten, kun että jos hän onkin varattu.

Vierailija
31/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panohommia ap:lla tiedossa. Kannattaa sitten käyttää kummia nyt on kaikenlaisia

ikäviä tautia liikenteessä, ei oo mukavaa jos alkaa limppu vuotamaan pahan hajuista visvaa.

T.Sonja

Vierailija
32/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hotelliseksi kiinnostaa, niin mene ihmeessä, mutta älä laske miehen varaan mitään.

Vierailija
33/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tämä keskustelu tukee sitä ajatusta, että seksi naiselle kauppatavara, josta luovutaan vain jos saadaan vastikkeeksi jotain  muutakin kuin seksiä; tunteita, huomiota, seurustelua jne. Surullista minusta. Jos kympin mukava nainen kutsuisi minut hotellitreffeille menisin kirkuen kyselemättä mitä minä tästä saan.

Vierailija
34/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tämä keskustelu tukee sitä ajatusta, että seksi naiselle kauppatavara, josta luovutaan vain jos saadaan vastikkeeksi jotain  muutakin kuin seksiä; tunteita, huomiota, seurustelua jne. Surullista minusta. Jos kympin mukava nainen kutsuisi minut hotellitreffeille menisin kirkuen kyselemättä mitä minä tästä saan.

Niin minä menenkin, mutta en tiedä kauan menen.

t. Ap

Vierailija
35/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa panna sinua hotellissa. On varattu. Sano sille että tapaat hänet kahvilassa joka on suosittu ja lähellä miehen kotia ja sen jälkeen haluat mennä kävelylle keskustaan sen kanssa.. Jos ei suostu niin tiedät että on varattu.

Vierailija
36/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa panna sinua hotellissa. On varattu. Sano sille että tapaat hänet kahvilassa joka on suosittu ja lähellä miehen kotia ja sen jälkeen haluat mennä kävelylle keskustaan sen kanssa.. Jos ei suostu niin tiedät että on varattu.

Tää oli hyvä. Muutenkin viime aikoina ollut hyviä ketjuja aihepiiristä.

Vierailija
37/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan näitä "olen eronnut, mutta asun vielä tulevan ex-vaimoni kanssa" -tapauksia.

Vierailija
38/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on suudellut minua pitkään, kahdesti, yhdessä suomen vilkkaimmista paikoista. Haluaa kävellä käsikädessä kaupungilla ja työpaikkansa ohi.

Vierailija
39/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa, jos on heti aluksi jo tuollainen niin petaa vain sänkyyn. Sitten joko unohtuu tai keksii miten jaktaa kanssasi. Jos on aluksi hirvittävän lämpimän oloinen, keskittyy hyvin intensiivisesti vain sinuun ja on ns. liian mukava niin ole tarkkana kuitenkin.

Hän on kaikinpuolin hyvin hermostuneen ja hieman epävarman oloinen - asioita joita ei millään voi teeskennellä. Ja sanoo ettei pystyisi vaan seksisuhteeseen.

Ei ollut heti alkuun tällainen.

Kai sitä nyt ukko hermostuu, kun pelottaa että vaimo näkee.

Mitä mies sanoi syyksi että haluaa tavata hotellissa? Miksi ei hänen tai sinun kodissa, jos jo olette pidemmän aikaa tapailleet? Kuinka monta kertaa olet hänet tavannut?

Syitä löytyy varmasti. Turhaa niitä on kysellä, onhan tuo selvä peli.

Vierailija
40/66 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole niin epätoivoisia että pitää kirkuen repiä irti mitä saa, moraalista viis. Tai ehkä muilla on niin paljon vaihtoehtoja, että ei tarvitse tyytyä huonoon riemusta kirkuen.