Olen huomannut asian. Voisiko joku selittää?
Joka ikinen kerta, kun sanon suoraan kaunistelematta jonkin negatiivisen asian, saan siitä välittömästi seuraamukset. Asioitani ei hoideta, jos kehtaan tuoda ilmi ärsyyntymiseni johonkin tilanteeseen . Kaikki tämä tietysti verhoillaan johonkin asiallisen kuuloiseen tekosyyhyn, vaikka todellisuudessa kanssani ei haluta tehdä yhteistyötä, jos sanon yhtään mitään negatiivista. En ole tyhmä.
Olen huomannut tämän niin monta kertaa ja se suututtaa minua!!! Minkä takia minulla ei ole oikeutta ikinä sanoa mitään huonoa mistään?!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarttis pikkasen enemmän kontekstia että mistä tässä on kyse...
Esim. Viranomaiset, työpaikat, kaikki tuollaiset. Joka ikinen kerta kun lähetän jonkin negatiivisen viestin, tiedän tasan tarkasti mikä on lopputulos. Ikinä en ole väärässä.
Minä olen kurkkuani myöten täynnä kaikenlaista mielistelyä. En vain jaksa, enkä halua. Olen mukava, jos minun asiani hoidetaan asianmukaisesti. Inhoan sellasta jatkuvaa hymistelyä. Inhoan sitä, kun kaupassa pitää koko ajan hokea kiitosta, vaikka myyjä ei tekisi yhtään mitään eteeni. "Kiitos, että sain asioida itsepalvelukassalla, kiitos! :)"
Tuollaista turhaa hymistelyä ja mielistelyä. Yök.
Siksi sanon myös ne negatiiviset asiat suoraan. Jotenkin sitä aina kuvittelee, että joku virkahenkilö osaisi vastata asiallisesti ja hoitaa asiat asiallisesti siitä huolimatta, että joku sanoo jotain niinkin hurjaa, että "minua ärsyttää tämä ja tuo, haluaisin että asialle tehtäisiin näin noin."
Mutta ei. Tuo on liian ilkeää käytöstä ja siitä täytyy antaa seuraamuksia.
Nyt tarttis pikkasen enemmän kontekstia että mistä tässä on kyse...