Miten teillä vietetään isänpäivää?
Me harrastetaan ympäri vuoden luonnossa liikkumista ja retkeilyä. Nyt bongasin kohtuullisen matkan päässä meiltä luontopolun, jota ei olla vielä kuljettu. Polun varrella on laavu, jonne tilasin meille valmiiksi toimitetuina vähän ruokaa ja herkkuja. Ja jottei ylläri paljastuisi, pakkaan mukaan makkarat ja kahvia/kaakaota, jota sitten nuotiolla paistetaan ja keitetään nokipannukahvit. Olen varma, että mies ilahtuu tästä, koska hän ei koskaan toivo mitään tavaroita lahjaksi vaan aina toiveena "jotain kivaa koko perheen voimin".
Kommentit (29)
Isänpäivälounas päivällä oman isän ja lasteni isän kanssa. Jotkut pienet lahjat on lasten kanssa hommattu. Myöhemmin käydään tapaamassa miehen isää, eli appea.
Perinteisesti kahville menen,pienen muistamisen kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan miehelle kaupasta kakun, saa itse valita mieleisen. Vien miehen ulos syömään, mutta koska mies ei tykkää varsinaisen isänpäivän ruuhkasta, käydään sitten alkuviikosta. Tietenkin toivotan miehelle hyvää isänpäivää. Lapset varmaan soittavat isälleen.
Ja mies maksaa itse molemmat. Reilua😅
Edes sinulla ei voi olla noin huono sisälukutaito, joten olet vain ilkeä. Otan osaa, sinulla on varmasti hankala elää itsesi kanssa.
Tehdään miehelle herkkuaamiainen, jossa kaikkea hänen lemppariansa: pekonia, kananmunia, herkkusieniä, kahvia, tuorepuristettua appelsiinimehua, hedelmiä, jälkiruokaa... lapset antavat itsetehdyt korttinsa ja lahjansa + ostettiin vielä mieluisa konvehtirasia. Sit mennään päivällä varmaan ulos pihahommiin ja lämmitetään puusauna. Saunajuomat ostin myös.
Nuukasti . Lähetän whasuppi kortin ettei vaan rahaa tuhlaa.
Sinä ostat ja tarjoat. Ja mies maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ostat ja tarjoat. Ja mies maksaa.
Miten mies maksaa, kun minä maksan ostokset omalla pankkikortillani, joka on liitetty minun omaan henkilökohtaiseen pankkitiliini?
Ja mies maksaa itse molemmat. Reilua😅