Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokraisäntä tyhjensi asukkaan asunnon omatoimisesti.

Vierailija
06.11.2023 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009961972.html?fbclid=IwAR1oy2sTC1C2r…

Noinkin voi käydä eikä saa korvauksia.

Minultakin on vuokraisäntä tyhjentänyt asuntoni ilman syytä. Naapurin mummo oli tehnyt minusta kymmeniä perättömiä valituksia bileistä ja metelistä. Olin siihen aikaan armeijassa enkä ollut edes kotona moneen kuukauteen kun majoituin tyttöystävän luona turussa 100 km omasta kodista. Kerran sitten menin kotiin lomalla ja asunto oli tyhjä kun avasin oven. Kunta oli minun vuokranantaja. Olivat ilman oikeudenkäyntiäkin tyhjentänyt asunnon ja vienyt lähes kaikki tavarani kaatopaikalle koska en ollut vastannut niitten viesteihin tai muuta. Muun muassa 2000 euron kirjahylly oli viety kaatikselle, telkkari ja arvokas pöytä tuoleineen 4000 euron arvoiset jotka olin saanut perintönä. Menin sitten sinne kunnan asuntotoimistoon huutamaan että mitä vittua olette tehneet. Armeijan vaatteet päällä menin sinne. Sitten menin tekee rikosilmoituksen. Sitten sieltä isännöitsijältä alkoi tulla paperia että olivat erehtyneet ja selvittäneet. Minä vaadin 28000 korvauksia. Sain vain 20000 korvauksia ja hovissa sain 25000 euroa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi