Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava ja aloitan kuntosaliharjoitellun

Vierailija
05.11.2023 |

Kävin perjantaina tekemässä ohjelman ohjaajan kanssa ja olin verkkareissa ja t-paidassa. Liian kuumat. Olen etsinyt salivaatteita mitkä sopisi vartalolleni mutta kaikki mitä kokeilin, eivät joku sovi laisinkaan päälle tai näyttää kaikki läskit.

Kävin Prisma ja Intersport. Mistä voisin etsiä salivaatteita? Samoilla kyllä kävisin ryhmäliikunnan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuden harrastuksen johdosta. Valitettavasti monet urheiluliikkeet olettavat että vain hoikat harrastavat liikuntaa. Itse käytin väljää T-paitaa ja väljiä verkkareita treenatessa. Kun keho alkoi sulattaa rasvaa ostin paremmin istuvia vaatteita.

Vierailija
2/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vielä. Maanantaina ei kannata aloittaa, kun loppuu kesken heti. Kuntosali ei pudota edes painoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt vielä. Maanantaina ei kannata aloittaa, kun loppuu kesken heti. Kuntosali ei pudota edes painoa. 

Hohhoijaa. ap

Vierailija
4/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu AP!

Tsemppiä! Anna mennä!

Vierailija
5/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei muutu lihakseksi. Se on ihan höpöhöpöjuttua. Laihdutus vaatii kovaa kalorivajetta ja kovaa kulutusta, jota salilta ei saa. 20 kilsaa hölkkä on parempi. Toki aluksi vaikka viisi kilsaa. 

Vierailija
6/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuku tai bikinit käy ihan hyvin.

Vierailija
7/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä alkuun. Ensimmäiset viikot ovat haastavimmat kun keho ei tottunut harjoitteluun ja kaikki tuntuu vieraalta. Kun jaksat noudattaa ohjelmaa niin muutaman viikon tai kuukauden kuluttua tuntuu takuuvarmasti paremmalta. 

Vaatteiden suhteen: itse olen käyttänyt yhtä tai kahta kokoa isompia teknisiä T-paitoja. Silloin ei haittaa vaikka kroppa ei (vielä) olisikaan paidan suunnittelijan mielessä olleissa mitoissa. Jos olet nainen, niin kannattaa kokeilla myös miesten paitoja. Ne eivät yleensä ole niin vartalonmyötäisiä kuln naisten treenivaatteet. 

Vierailija
8/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että menen kuntosalille laihduttamaan enkä nyt hirveesti kaipaa laihdutusneuvoja. Haen neuvoa mistä voisin ostaa salivaatteita. ap

Vierailija
9/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos miesten paita vinkistä.

Vierailija
11/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso miesten t-paita on hyvä.

Vierailija
12/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt kertonut, kuinka lihava olet. Riittävätkö normaalikaupan koot kuitenkin? Netistä saa tilattua vielä isompia, esim zizzi tai Ellos. Tekninen T-paita ja löysät verkkarit. 

Vierailija
13/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä uuteen hienoon harrastukseen! Salitreeniä suosittelen kyllä ihan jokaiselle.

Totuus on, että ylipaino nyt vaan näkyy jokaisen vaatteen alta. Pidä salilla sellaisia vaatteita, jotka tuntuvat itsestä mukavilta, äläkä välitä vaikka muhkut näkyisikin. Salilla tulee hiki, itse valun hikeä vaikka tätä nykyä päällä on toppi ja trikoot. Salilla käy monennäköistä ja - kokoista treenaajaa ja yleensä jokainen keskittyy omaan treeniinsä, ei toisten makkaroihin. Pikkuhiljaa kun alat kiinteytyä ja paino tippuu, voit ostaa uusia treenivaatteita.

Itse aloitin vuosi sitten elämäntapamuutoksen, painoin silloin lähes 100 kiloa (pituus 170 cm). Säännöllisen salitreenin myötä olen nyt lähes normaalipainossa ja näytän ihan erilaiselta. 

Vierailija
14/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja ajattelin pilkata lihavia koko loppupäivän. Lihavuus on ällöttävää, epätervettä, kallista yhteiskunnalle ja sitä ei pitäisi normalisoida missään tilanteessa.

Vierailija
15/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pudota mutta yksi koko vähempi nyt kun olen 2 kk harrastanut salia. Miten se on mahdollista . Ei edes lihava vyötärö ole pienentynyt mutta liian pienet housut sopii nyt. En ymmärrä. 

Vierailija
16/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko L tai XL menee normaalisti muttei näissä urheiluvaatteissa. ap

Vierailija
18/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla toimii itsellä parhaiten urheilulegginssit ja tekninen paita/toppi. Legginssit näyttää kaiken, mutta treenaamassa siellä ollaan eikä näyttäytymässä, joten ei se haittaa. Itse suosin Niken legginssejä. Ja se toppi/paita voi olla peittävämpi.

Joogahousuista voi tosin löytyä peittävämpi vaihtoehto, jos on pakko. Itse käyn naisten salilla, eikä siellä kukaan katso/arvostele vaatetusta. Hyviä treenejä!

Vierailija
19/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on shortsit, huppari salilla aina.

Vierailija
20/21 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon mustaan jätesäkkiin leikkaat aukot päälle ja käsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän