Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ainoana aikuisena kotona koko illan?

Vierailija
31.12.2006 |

Mä olen lapsen kanssa kahdestaan kun mies töissä..... Jipii. Nyt täällä, kai pitäisi mennä lapsen kanssa leikkimään tai jotain.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsisinko ehkä seuraa.

Vierailija
2/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ajattelin juhlistaa uutta vuotta juomalla yhden siiderin, kunhan lapsi on nukkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme aina ne, jotka ovat juhlat järkänneet jos sellaisiin on aihetta. Nyt kun emme ketään kutsuneet niin eipä kukaan edes kysele perään.

Aika masentavaa on vielä sekin, että edes mun äiti ja isä eivät tulleet meillä tänään käymään. Asuvat parin kilsan päässä. Ei ketään ei. Ja jotenkin tylsistyttää niin, ettei jaksa tenavankaan kanssa touhuta.

ap

Vierailija
4/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pienen yksinhuoltajana en ole saanut yhtäkään seuranpitoehdotusta. Edes potentiaalisesta olevasta/tulevasta poikaystävästä ei ole kuulunut mitään, en tiedä, onko niin potentiaalinen tämän jälkeen. Katselen kai elokuvaa telkkarista, jos saan lapset ajoissa nukkuun, juon teetä ja menen nukkumaan ajoissa, että taas huomenna jaksaa tätä samaa loputonta vaikka niin arvokasta työtä.

Ensi vuonna aion tutustua johonkin toiseen perheen ainoaan aikuiseen ja sitten toivotamme uuden vuoden yhdessä tervetulleeksi.

Vierailija
5/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teillä on edes lapset seurana. Minä vietän iltani yksin. Viimeksi tuli puhuttua enne joulua, kun toivotin hyvää joulua kaupan kassalle. Laitan hyvät tarjoilut ja kuvittelen ympärilleni paljon ihmisiä. Itsekseni en kuitenkaan vielä ala puhella.

Vierailija
6/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli töissä viime uutenavuotenakin, ja tuli kiireellä kotiin kun lapsivedet meni kahdeksan aikoihin illalla. Iltakymmeneltä oli nyytti jo sylissä <3

Vierailija
7/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen sitä aina, kun olen yksinhuoltaja. Eikä kavereita ole. Kaikki aika menee töihin ja lapsiin ja kodinhoitoon. Ei yksinkertaisesti ole aikaa kavereille.

En tosin osaakaan enää kaivata aikuista seuraa.

Vierailija
8/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin kotona lasten kanssa, mies lähtee bilettämään. Käy kuitenkin ensin ampumassa raketteja lasten kanssa. Olen raskaana eikä meillä ole mitään hoitopaikkaa lapsille joten kotiin on jäätävä.

Vierailija
9/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa sellaiset ihmiset, jotka hokevat, että vietä kiva koti-ilta ja rentoudu ja kato vaikka hyvä filmi kun saat lapset nukkumaan. Paskat. Mitään muuta ei olekaan kuin " kivoja koti-iltoja" eikä kiinnosta minkään filmin katsominen. Voisin katsoa niitä joka ilta jos huvittaisi. Tarvitsen aikuisseuraa!!! Jonkun jonka kanssa jutella!!! Niin joo, pyysin kyllä paria kaveria kylään, mutta kumpikaan ei ole edes vastannut mitään.

2

Vierailija
10/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kutsuisin mielelläni ihmisiä lapsineen kylään, ihan muuten vain, tai vähän juhlavammin vaikka uudeksivuodeksi, joulukahville. No olen kutsuineni vain saanut enimmäkseen kiusaantuneisuutta aikaan. Ketään ei kiinnosta, kun " me ollaan perheen kanssa" . Siis vain ja ainoastaan perheen kanssa. Kukaan muu ei saa tulla eikä taatusti lähdetä minnekään. Muutenkin ollaan laiskoja lähtemään vierailulle. Me ollaan sitten varmaan vaan tylsä kyläpaikka, vaikka muistan kyllä että vielä pari vuotta sitten oli isojakin juhlia monta kertaa vuodessa.

Vierailija
11/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan pojan 2c kanssa kaksin kotona. harmittaa kun poika on ihan innoissaan rakettien perään eikä isi ole kotona niitä pojan kanssa ampumassa. ja isiltä jäi myös näkemättä pojan riemu kun se huutelee raketti viuuh pam

Vierailija
12/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa oikeastaan. Leikitään ja syödään ja katsotaan raketteja :)

Vierailija
13/13 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien 4v ja 2 kk kanssa. Mies suhaa taksissa töissä kuten monena muunakin uutena vuotena. En jostain syystä ole koskaan bilettänyt uutena vuotena joten tämä sopii mainiosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme