Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekaa kertaa elämässäni Kanarialle tammikuussa! Millaista vaatetta pakkaan mukaan?

Vierailija
05.11.2023 |

Hellemekot taitaa olla turhia? 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuoneessa on tuskin lämmitystä, joten illalla on kylmää ja kosteaa myös sisällä. Villatakki on ehdoton. Ja jos huoneessa on laattalattiat, niin villasukat lisäävät mukavuutta iltaisin selvästi.

Vierailija
22/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties niin lihava ettet kehtaa uida?

En ole lihava. En vain nauti uimisesta etenkään kylmässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikkarit ja sadetakki

Vierailija
24/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Palmasissa ei ole tammikuussa mitkään bikinikelit. Jos haluat kuumuutta, tee päiväreissu bussilla Playa del inglesiin

Vierailija
25/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppayakki

Vierailija
26/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

String-malliset bikinit ainakin.

En aio uida ollenkaan joten uikkareita en ota.

No mitä sä sinne menet tekemään, ottamaan kuvia someen? 🤦🏼

Noiko on sinun vaihtoehdot mitä lomalla voi tehdä?

Vierailija
27/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä voi olla lyhythihainen hyvinkin, illalla pitkähihainen. Mukavaa reissua, Kanaria on kiva paikka ja nykyään parantanut mainettaan. Paljon nuoria harrastamassa esim pyöräilyä ja muita aktiviteetteha. Ne ryyppyporukat on vähentyneet.

Vierailija
28/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Las Palmasissa ei ole tammikuussa mitkään bikinikelit. Jos haluat kuumuutta, tee päiväreissu bussilla Playa del inglesiin

En välttämättä kaipaa kuumuutta.

Vierailija
30/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Las Palmasissa paikalliset pukeutuvat hyvin, on Helsingin kokoinen kaupunki. Ihan tavallisilla siisteillä vaatteilla pärjäät. 

Ei lähellekään Helsingin kokoinen, ei pinta-alaltaan, eikä väestöltään. Vaattaista olet ihan oikeassa. Itse olen käynyt useamman kerran talvella Kanarialla ja kyllä minulle viikoksi on riittänyt käsimatkatavarat /riittäisi kahdeksikin viikoksi jos kävisi kerran pesulassa pesemässä vaatteet.) Lämpimät vaatteet päällä lähtiessä niin pärjää niillä jos sattuu viileämpi päivä. Sitten vaan shortsit tai parit, alushousuja, sukkia ja t-paitoja.

Vierailija
31/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tammikuussa sekä Gran Canarialla että Teneriffalla etelärannoilla

Säiden suhteen kävi tuuri, molemmilla kerroilla kuin Suomen kesä - päivisin 20-22 astetta, illalla n 15. Eli tarkeni uida ja ottaa aurinkoa, olla hellemekossa mutta illalla piti olla pitkähihaista. Ja Teidellä/vuoristossa olin kevytunska päällä eikä todellakaan ollut liikaa.

Pohjoisessa sataa enemmän ja on viileämpää

Vierailija
32/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, viimeinkin. Päästään "vauva" tason keskusteluun :D

Vierailija
33/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi valaatkin kehtaa uida.

Vierailija
34/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, viimeinkin. Päästään "vauva" tason keskusteluun :D

Minusta av-taso saavutettiin viestissä nro3.

Vierailija
35/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä on lämmin jos aurinko paistaa ja auringon laskettua viileää. Voi myös tuulla kuten rannikoilla yleensä.

Yleensä kerrospukeutuminen on järkevää. Sielläpäin näkee esim toppaliivejä, joka on päivällä kevyt ja  auki mutta illalla vetoketju kiinni lämmittää. 

Vierailija
36/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöt voi olla vain 10 astetta aamuyöstä. Saarten pohjoisosat ovat sateisempia. Voihan se olla, että sortsitkin tarvitaan kivikylässä. Säätiedotuksia kannattaa katsella. Lanzarotella paleli, kun oli vuotavat lasiliukuovet nurtsille. 4 reissua olen käynyt ja voi sanoa, että keskimäärin siellä on T-paita + pitkät housut lämpötila.

Vierailija
37/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tammikuussa Teneriffalla tarjennut ihan sortseissa ja t-paidassa. Oikeastaan on tullut välillä kuumakin. Viimeksikin kuumimpana päivänä +33.

Vierailija
38/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uima-altaat on muille liian kylmiä, mutta Suomen järvivesiin tottuneille sopiva.

Pipo tai nailonsukkahousut ei vie paljon tilaa mutta lämmittää tarvittaessa.

Alimmaksi hihaton toppi -aluspaita, siihen t-paita päälle. Pitkähihainen harteille tai solmii vyötärölle.

Vierailija
39/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt Teneriffalla useasti tammikuussa parinkymmenen vuoden aikana. Välillä on ollut myrskyisää, välillä ihan mahtava sää. Silloinkin kyllä iltaisin on tarvinnut pitkähihaista. 

Vierailija
40/46 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kanarialle joulukuun alussa tyttöystävän kanssa. Siellä pitäisi olla ainakin +20 lämpoä joten ihan kesävaatteet mukaan otamme.