Lidlin Cien päivä / yövoide, tekeekö noilla mitään?
Miten nuo imeytyy, jääkö rasva lillumaan ihon pinnalle? Kosteuttako hyvin? Voiko Cien päivävoidetta käyttää meikin alle? Herkkäihoiset, oletteko saaneet ihottumaan tms? Kokemuksia kuulisin mielellään, joskus nuo voittivat jonkun testin, mutta siitä on aikaa ja varmaan koostumus- ja vamistaja ehtinyt muuttua monta kertaa tässä välissä :)
Kommentit (31)
Joku vuosi sitten cien pärjäsi sokkotestissä ihan hyvin kalliimpia voiteita vastaan. Samoin Nivean ( Q10?) otti myös voiton jossain testissä ( ihot kuvattiin ja etsittiin oikeita vaikutuksia, ei tuntemuksia). Eli mielikuvilla paljon mennään.
Paras on retinoli, etanavoide ja ruuan mukana saatu kollageeni
Cien sensitive moisturising cream 50 ml putkilossa. Hyvä ja edullinen omalle vanhenevalle iholle. Putkilosta parempi käyttää kuin purkkivoiteet. Sis. hyaluronihapooa ja manteliöljyä.
Ostakaa mieluummin Tummelia.Sitä voi käyttää koko kropalle.Imeytyy hyvin!
Etanavoide on parasta. Retinoilia alle ja etanaa päälle, johan rypyt siliää
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa mieluummin Tummelia.Sitä voi käyttää koko kropalle.Imeytyy hyvin!
Ja sitä voi laittaa pimppalooraankin ja pyllikseen
Minulla Lidl'in Cien Cellintense hyaluronic acid päivävoide ei imeydy. Tuntuu siveltäessä kermaiselta mutta sitä jää ihon pinnalle valkoisena, kuivuneena karstana, jota todella hangattava, jotta lähtee pois. Onko purkeissa käyttöpäivämääriä? Mistä johtuu? Onko purkkini maanantaipurkki? Minne valittaa?
Juuri kokeilin ekaa kertaa cien yövoidetta. Ei imeydy, tuntui jotenkin kummalliselta, kuin muovia? Pari kertaa yritin, mutta ei pysty. Onneksi oli halpa, heitin pois.
Olen käyttänyt vuosikaudet Lidlin CienQ10-sarjan yö- ja päivävoiteita. Kohtuuhyvin on iho vanhennut eli ikä ei paista kasvoilta tai 'dekoltee'-alueelta - suosittelen lämpimästi!
En halua maksaa merkistä tai mainoksista, joten jatkan ehdottomasi Lidlin voiteiden käyttöä.
Vaikea tajuta miksi joidenkin pitää rasvata itseään, ja vielä yöksi eri rasvalla kuin päivällä!!
Ihmisessähän on itsessään voitelumekanismi. Onko se joidenkin mielestä niin että oma rasva pitää ensin hinkata suihkussa pesuaineella pois ja sitten korvata jollakin "hienommalla"?
Vierailija kirjoitti:
Minulla Lidl'in Cien Cellintense hyaluronic acid päivävoide ei imeydy. Tuntuu siveltäessä kermaiselta mutta sitä jää ihon pinnalle valkoisena, kuivuneena karstana, jota todella hangattava, jotta lähtee pois. Onko purkeissa käyttöpäivämääriä? Mistä johtuu? Onko purkkini maanantaipurkki? Minne valittaa?
Hyvä voide. Maksaa muuten maalimalla 25€ purkki. Toi voide!
Testeissä lidl voitti, viimeisin 270€ voide stokkalta. Nimenomaan kosteutus kyseessä.
Minä olen käyttänyt. Aivan hyviä tuotteita ovat.