Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin seksi parisuhteeseen?

Vierailija
05.11.2023 |

Onko merkitystä milloin seksi tulee osaksi parisuhdetta. Jos naisella on yhdessä suhteessa seksiä muutamien treffien jälkeen ja myöhemmässä suhteessa 6 viikon tapailun jälkeen onko tällä merkitystä? Voiko tästä päätellä kummasta miehestä nainen tykkäsi enemmän?

Kommentit (23)

21/23 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sun halusta ei tietoakaan. Ja naiselle ei sitä näytetä. Valehtelu vielä kruununa päälle.

Kyllä mä olisin häippässyt jo nuorena tyttönäkin 😅

N47

Vierailija
22/23 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, seksipalsta on siitä huono paikka kysyä, että täällä moni on seksikeskeisempi kuin normielämässä. Saat vääristyneitä vastauksia. Täällä monen mielestä parisuhde kuuluu aloittaa heti panemalla. Itse naisena yritän hillitä halujani, jos tapaan oikeasti kiinnostavan miehen. En heti lähtisi seksiä harrastamaan, jotta ehdin tutustua ihmiseen kunnolla. Liian aikaisin aloitettu seksi sotkee asiat, kun se henkinen tutustuminen jää puolitiehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Mutta sun halusta ei tietoakaan. Ja naiselle ei sitä näytetä. Valehtelu vielä kruununa päälle.

Kyllä mä olisin häippässyt jo nuorena tyttönäkin 😅

N47

Mun halusta? Kiehnänttiin, suudeltiin ja hyväiltiin tuntikausia. Pieni valkoinen valhe, mikä ei koskaan paljastunut. Olisit häippäissyt, vaikka toinen olisi saanut sinut tuntemaan olevansa haluttu ja kovaan kiimaan. Hän oli nähnyt kullini koon housujen pullotuksesta jo ekoilla treffeillä kun oli jäänyt nalkkiin ja meni pitkin reittä. Joten osasi aavistaa mitä oli saamassa. Odotus nosti hänen halujaan entisestään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän