Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on sanottu, että ajattelen liikaa. Vinkkejä miten ajatella vähemmän tai jopa ei ollenkaan?

Vierailija
04.11.2023 |

Jos jollain on onnistumisen kokemuksia niin niitä otetaan vastaan. Miten elämäsi parani kun lopetit liiallisen ajattelun?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaat ajatuksen heti kun se alkaa puskea tajuntaan. 

Vierailija
2/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliajattelu on ihan ok. Mutta tiettyjen negatiivisten tapahtumien ylimuistelu on huono juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ainakin lääkäri neuvoi ottamaan lääkkeitä, ettei olisi niitä ajatuksia. En nyt viitsi sanoa valmisteiden nimiä, mutta kysy omalta lääkäriltäsi. En kokeillut, toimiiko, koska en itse koe liiallista ajattelemista ongelmaksi, vain lääkäri.

Vierailija
4/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos haluat. Miksi noudattaisit joidenkin umpihullua neuvoa olla ajattelematta. Ehkä voi etsiä tosin positiivisia ajatuksia vaikka on kysymyksiä. Mutta ei kannata peittää totuutta tai mennä muiden muuntototuuteen.

Vierailija
5/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Ja ihmiset tuntevat tunteitakin.

Vierailija
6/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliajattelu on ihan ok. Mutta tiettyjen negatiivisten tapahtumien ylimuistelu on huono juttu.

Jos joku tuo eri näkökulmia asiaan. Uusia.

Vierailija
7/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua ainakin lääkäri neuvoi ottamaan lääkkeitä, ettei olisi niitä ajatuksia. En nyt viitsi sanoa valmisteiden nimiä, mutta kysy omalta lääkäriltäsi. En kokeillut, toimiiko, koska en itse koe liiallista ajattelemista ongelmaksi, vain lääkäri.

En minäkään koe sitä ongelmaksi vain lääkärit. Nautin ajattelusta ja tutkimisesta, mutta välillä se johtaa ylikriittisyyteen joka saattaa lamata toiminnan.

Vierailija
8/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoita mindfulnessia. Se on lääke juuri tuohon. Mene sivustolle: https://oivamieli.fi/dashboard.php

Aloita harjoituksesta Lehdet virrassa.

Suosittelen Jon-Kabat Zinnin kirjallisuutta.

Vierailija
9/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoita mindfulnessia. Se on lääke juuri tuohon. Mene sivustolle: https://oivamieli.fi/dashboard.php

En tiedä miten tuon pitäisi auttaa. Ne lehdet kasaantuu sinne alavirran suvantoon ja siellä on koko roska.

Vierailija
10/11 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eksytystä, pimeät voimat.

Ap, hiljenny Jumalan edessä ja pyydä että saisit ottaa Jeesuksen vastaan elämääsi.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
11/11 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivahan se on funtsailla mut ei ihan paskajuttuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi