Syöttekö pästoroidusta maidosta valmistettuja feta- ja tuorejuustoja?
Siinä kysymys tulikin. Tänään olisi illan istujaiset ja tarjolla kyseisiä tuotteita. Uskaltaako syödä?
Kommentit (3)
Kyllä, syön kaikkia pastoroidusta maidosta valmistettuja juustoja. ja hyvällä ruokahalulla :-)
Ihan oikeasti mua närästää " kiellettyjen aineiden" listat.
Maksa on pannassa aina ja edelleen vaikka korkeita A-vitamiinipitoisuuksia mitattiin viimeksi 1989, ja tuon jälkeenhän rehusta poistettiin A-vitamiinilisä ja samalla postui maksasta korkeat pitoisuudet. Syön siis maksaakin hyvällä omallatunnolla, tosin aika vähän koska en suuremmin välitä maksaruoista.
Oikeastaan ainoa mikä raskauksien aikana on syömisissäni muuttunut on se, että varmistan herne-maissi-paprikasekoituksen olevan keitettyä jos sitä ruoassa on.
Hei,
minä ainakin olen syönyt esikoiselta raskaana ollessa ja myös nyt toista odottaessa. Vinkkinä tuorejuuston ystäville mainostan Keijun tuorejuuston tyyppisiä kasvirasvalevitteitä - maistuvat aivan samalle kuin tuorejuustot yleensä ja niissä on paljon terveellisempi rasvakoostumus ja vielä Omega3 rasvahappoja :) Käytän niitä itse usein myös ruoanlaittoon!