MIstä aiheesta pystyt puhumaan tunnin putkeen?
Kommentit (75)
Firman tuotteista, itsestäni, perheestäni tai mistä tahansa itseäni kiinnostavasta aiheesta.
Suomen kielestä, kiinan kielestä, avaruudesta
Vaeltamisesta
Norjasta
Bruce Springsteenistä
Taloudesta, urheilusta, harrastuksista, musiikista ja monista muista asioista. Etenkin humalassa, koska en muista, mistä jo puhuttiin, joten voi aina aloittaa alusta.
Vierailija kirjoitti:
Firman tuotteista, itsestäni, perheestäni tai mistä tahansa itseäni kiinnostavasta aiheesta.
Olen luonteeltani sosiaalinen kuuntelija, mutta yllättävän kova puhumaan🤣.
Moottoripyöräilystä.
Politiikasta.
Autojen tekniikasta.
Veneilystä.
Mökkeilystä.
Asiakaspalvelusta.
Seksistä.
Ja paljon, paljon muusta.
Treenijutut, musiikki, miehet. Siinä kai nuo.
Varmaan vaikka mistä, mutta en halua puhua tuntia putkeen. Pidän enemmän vuorovaikutteisesta keskustelusta.
Tunti varmaan menisi köykäsesti. Mulle on annettu kymmenen minuuttia puheaikaa jossain ja ajattelin sen pitkäksi. Hädintuskin sain sanottua asiani, vaikka olen hyvä tiivistämään ja olen muutenkin vähäpuheinen.
Töissä monestakin aiheesta joka päivä.
En mistään. Varttikin tekee jo tuskaa.
Luennoin tyypillisesti peleistä, koodista, musiikista, kitaroista, erilaisista synista, kielistä ja joskus taiteesta. Vastapuolta joko kiinnostaa tai ei.
Saksalaisista keittiövälineistä, kastikkeen tekemisen filosofiasta, porsaanpaistista sekä röstiperunoista.
(Suomen) säästä.
Sisältäen ilmastonmuutoksen ja elokapinan 😂
Joko musiikista ja laulutekniikasta tai sitten New age / pakanismi etc. aiheesta.
Koronaplandemia