Ero liitosta
Olen koko työikäni kuulunut ay-liikkeeseen (nyt Pro) maksajan roolissa. 25 vuodessa olen maksanut jäsenmaksuja kymppitonnin. Mitä olen saanut? Lukemattomia risteily-, syöminki- ja teatterikutsuja (ei ole aikaa osallistua) Ja pari kertaa kehotuksen lakkoilla.
Tympiii maksaa muiden humputtelua. Lisäksi nuo tulevat lakkotempaukset on ihan hulluja. Lampailuni loppuu ihan just. Onko muita?
Kommentit (8)
Jos kärsit peräsuolen laskeumasta, kannattaa pitää liitto turvana.
Vai että kutsut lakkoilua lampailuksi? Mikähän sinä olet kun menet aamulla töihin yleislakon alettua? No vastaushan on MÄÄ😄
Vierailija wrote:
Olet tullut järkiisi. Minä erosin liitosta jo kauan sitten. Niillä rahoilla aloitin uuden harrastuksen.
Et ole ikinä liitossa ollutkaan. Maksut vähennetään automaattisesti verotuksessa.
Lampailu on sitä että maksaa ja maksaa eikä hyödy itse mitään. Lopetan sen ja käytän rahat omaan hyvyyteeni enkä muiden rillutteluun.
Toisaalta en ymmärrä miksi tulisi yleislakko. Oliko vaalit jotenkin vilpilliset? Ei kai. Työntekijänä mä just haluan et muutkin tekis töitä, en mä halua maksaa matkustajien elättämistä.
Vierailija wrote:
Vai että kutsut lakkoilua lampailuksi? Mikähän sinä olet kun menet aamulla töihin yleislakon alettua? No vastaushan on MÄÄ😄
En ole ainakaan menossa punalippua heiluttamaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En ole ainakaan menossa punalippua heiluttamaan.
Muista rasvata anus huolella, kun menet työnantajasi alistettavaksi.
Erosin vasta jhl:stä. Liityin ytk:n työttömyyskassaan.
Olet tullut järkiisi. Minä erosin liitosta jo kauan sitten. Niillä rahoilla aloitin uuden harrastuksen.