Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero liitosta

Vierailija
02.11.2023 |

Olen koko työikäni kuulunut ay-liikkeeseen (nyt Pro) maksajan roolissa. 25 vuodessa olen maksanut jäsenmaksuja kymppitonnin. Mitä olen saanut? Lukemattomia risteily-, syöminki- ja teatterikutsuja (ei ole aikaa osallistua) Ja pari kertaa kehotuksen lakkoilla. 

Tympiii maksaa muiden humputtelua. Lisäksi nuo tulevat lakkotempaukset on ihan hulluja. Lampailuni loppuu ihan just. Onko muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut järkiisi. Minä erosin liitosta jo kauan sitten. Niillä rahoilla aloitin uuden harrastuksen.

Vierailija
2/8 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsit peräsuolen laskeumasta, kannattaa pitää liitto turvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kutsut lakkoilua lampailuksi? Mikähän sinä olet kun menet aamulla töihin yleislakon alettua? No vastaushan on MÄÄ😄

Vierailija
4/8 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olet tullut järkiisi. Minä erosin liitosta jo kauan sitten. Niillä rahoilla aloitin uuden harrastuksen.

Et ole ikinä liitossa ollutkaan. Maksut vähennetään automaattisesti verotuksessa.

Vierailija
5/8 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampailu on sitä että maksaa ja maksaa eikä hyödy itse mitään. Lopetan sen ja käytän rahat omaan hyvyyteeni enkä muiden rillutteluun.

Toisaalta en ymmärrä miksi tulisi yleislakko. Oliko vaalit jotenkin vilpilliset? Ei kai. Työntekijänä mä just haluan et muutkin tekis töitä, en mä halua maksaa matkustajien elättämistä.

Vierailija
6/8 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vai että kutsut lakkoilua lampailuksi? Mikähän sinä olet kun menet aamulla töihin yleislakon alettua? No vastaushan on MÄÄ😄

En ole ainakaan menossa punalippua heiluttamaan.

Vierailija
7/8 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En ole ainakaan menossa punalippua heiluttamaan.

Muista rasvata anus huolella, kun menet työnantajasi alistettavaksi.

Vierailija
8/8 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vasta jhl:stä. Liityin ytk:n työttömyyskassaan.