Olenko syönyt tänään oikeasti niin paljon, että ansaitsen tämän vatsan turvotuksen ja kuvotuksen? Pitäisikö ruoan jo laskea?
Viimeisestä syömisestä on aikaa nyt 3,5 tuntia. Olen edelleen ihan täynnä, vatsa turpea kuin pallo ja jos söisin vähääkään nyt, se tulisi ylös.
Olen syönyt tänään:
Klo 12 normaali keittolautasellinen kaali-jauhelihakeittoa.
Klo 14 palan gluteenitonta ja viljatonta pizzaa
Klo 17-17.30 aikana 6 nakkia jalapenoja ja rucolaa. Jälkkärinä 75 g tummaa suklaata.
Juu, viimeinen ateria oli vähän raskas mutta onhan tuosta jo aikaa. Huhhuh, ihan täys. Ei vaan ruoka sula. Nykyään joka ikinen ilta meinaan oksentaa ja olen vielä aamullakin täynnä.
Kommentit (9)
Vierailija wrote:
Kaali kaasuttaa.
No söin kaalia tai en niin vaiva pysyy. Ollut aika tukalaa viime viikot. Mitä hittoa teen.. kohta pitää lääkärillä käydä.
Voi olla oikeasti vakavaakin. Kannattaa mennä lääkäriin.
Jos kaali ja jalopenot eivät turvottaisi, niin ihmettelisin sitä enemmän.
Mulla on tunne, ettei julkisella puolella tätä tutkita. Koska masennus + ikä, voi olla että on vain toiminnallista vaivaa, joka olisi tietenkin hyvä.
Kuitenkin minulla on ollut jo todella pitkään vatsan kanssa vaivaa. Tuotokset ovat todella huonoja, ei tyhjene kunnolla. On ripulia, tai ummetusta. Turpoilee, täytyn nopeasti tai viiveellä, niin että menee 10 tuntia että ruoka laskee. Vatsa kipuilee. Olo muutenkin huono, väsynyt ja elinvoima kadonnut.
Jos en nyt ruokavalio muutoksella ja lisäravinteilla saa tätä kuriin niin menen yksityiselle lääkärille.
Sappivaivoja? Itselläni sappikivet aiheuttivat kuvailtuja vaivoja.
Kaali kaasuttaa.