Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

horoskoopeista...

Vierailija
31.12.2006 |

sanotaan että skorppiooni on tähtimerkeistä seksuaalisin...pitääkö tämä paikkansa teidän kohdallanne eli mikä olet horoskoopilta ja millainen olet seksuaalisesti?

Itse olen skorppari ja minun kohdallani tuo pitää paikkansa. Olen kuullut kauan joiltain tahoilta, että käytän viehätysvoimaani häikäilemättömästi hyväkseni. Olen sinut seksuaalisuuteni kanssa, sängyssä avoin ja estoton. Nautin seksistä, mutten harrasta ihan vain yhdenillan juttuja. Olen kyltymätön seksiin, ja voisin harrastaa sitä läpi yön, pienien paussien jälkeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin aikaan vuodesta on syntynyt. Pohja seksuaalisuudelle syntyy varhaisnuoruudesta alkaen, eipä siihen mitkään tähdet vaikuta.

Vierailija
2/4 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan se vaikuttaa myös siihen miten innokkaasti harrastat liikuntaa, politiikka tai siivoamista...not.

Varmasti löytyy seksinnälkäisiä skorpioneja, sitä en kiellä. Sanon vain, että jos et itse usko horoskooppeihin, älä ota sellaista kumppania joka niihin oikeasti uskoo. Silloin on kyseessä arvoristiriita (ei horoskooppien yhteensopimattomuus), joka usein on yhtenä perusteena erolle.

m31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana pitkähkö suhde erään skorpparin kanssa ja hän ei todellakaan ole sängyssä avoin ja estoton, pikemminkin harmikseni juuri päinvastoin.

Vierailija
4/4 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEIJONA

- Jos tykkäät valtiatar-orja -leikeistä, ni mikäs siinä! temperamenttia riittää!! Useimmiten ripaus romantiikkaakin. Joskus alkupuhe voi olla enemmän, kuin teot, mutta kunhan muistat aina sit kehua aktin jälkeen.