Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun vihdoinkin lunta!

Vierailija
01.11.2023 |

Lunta tulee taivaan täydeltä ja tuiskuaa vaakatasoon, mutta lapsia ei pidä sisällä mikään. Ei haittaa ketään! Päästään hiihtämään!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös todella paljon :)

Vierailija
2/7 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko hiihtäneet jo pitkästi tälle talvelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista ongelmajätettä se on. Sulais äkkiä pois eikä tartte koskaan tulla takaisin. Kukaan ei kaipaa.

Vierailija
4/7 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule jos tykkäät lumesta niin täältä Tampereen Härmälästä saat ihan ilmasiks mun rappusilta, pihakäytävältä ja jopa jalankulkuväyliltä. Tervetuloa hakemaan.;)

5/7 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa toissa aamuna herätä kun oli tullut kunnolla lunta.

Vaikka on vasta marraskuun alku, olen lumesta inspiroituneena katsonut jo ensimmäisen jouluaiheisen videon YouTubesta. Se oli jakso Delia Smith's Christmas -sarjasta. 

Vierailija
6/7 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli niin kiirus Halloweenia juhlistaa etten ehtinyt heti ensilunta katsomaan, mutta tänään olen innoissani lähdössä iltakävelylle tuonne lumen ja tuiskun keskelle. <3

Vierailija
7/7 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tullut lunta ihan kunnolla ja tulee kokoajan, lapset tamppaavat jo pulkkamäkeä tuolla pimeässä otsalamppujen valossa. Täytyy tehdä vielä lumitöitä, ehkä aamulla nousta ylös puoli 5 lumitöihin että pääsee töihin, ei haittaa, tuo on kuin energiaa latais itseensä kun menee ulos. Viikon on päässyt jo hiihtämäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi