Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita tekisit, jos miehesi olisi niin tunnellissa, etta kusisi ja kakkaisi ystavapariskuntanne parisankyyn luulen sita vessaksi?

Vierailija
30.12.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta jos noin pääsisi käymään niin kaipa mä veisin sen sitten kotiin, yrittäisin siivota jälkiä ja tarjoutuisin maksamaan pesulalaskut.

Mies varmaan tajuaisi aamulla itsekin hävetä...

Vierailija
2/6 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli menossa suihkuun, sammui kuitenkin kodinhoitohuoneeseen ja oli kussut alleen. Yksi kaverimme vielä nappasi puhelimellaan kuvan äijästä siinä lammikossa. Aamulla naureskeltiin vedet silmissä aamupalalla ukkoraasulle, mies oli niin nolo ettei sen jälkeen ole juuri saunaolutta vahvempaa ottanut. Aikuistui siis kerralla (ikää tosin jo 35v. muutenkin...) Sattuuhan noita. Ei kai siinä auttaisi kun tarjoutua siivoamaan jälkensä, miehen siis. Itse en pesisi ukon jätöksiä, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran poikaystävä joka oli meillä yötä ja humalapäissään kusi yöllä vessanoveen kun luuli tulleensa jo vessaan. Kyllä poikaa hävetti.

Vierailija
4/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joi kylässä ollessa niin reippaasti,että oksensi tuttaviemme vessan lattian lainehtimaan... lattia oli hieman " upotettu" ja kynnystä myöden lainehti,kirjaimellisesti.

Tuttavamies ja minä pesimme miehen,vessan ja kun alastomana sängystä iltapäivällä heräsi,ei " muistanut" mitään,myöhemmin muisti alkoi vähän pelata ja tajusi hävetä... Mulla oli todisteena digikamerakuvia,en tallettanut tmv,kerta näyttö niistä riitti miehelle.

Makasi siis kuvissa _keskellä_ tota laineikkoa.... YÖK,vieläkin ällöttää kun muistan....

Vierailija
5/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi käydä periaatekeskustelua viinan määrästä.

Vierailija
6/6 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluis olla se joka tunnetaan sen kakkamiehen vaimona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän