Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisiauto sai sakot nyt Tampereen pysäköinnin­tarkastajan mielestä poliisit tekivät väärin virkatehtävänsä: valitti valtakunnan­syyttäjäll

Vierailija
01.11.2023 |

Tällaiseksi tämä yhteiskunta on mennyt.

Ihan naurettavaa ylipäätään sakottaa poliisiautoa mutta nähtävästi sakottajalla ei ollut yhtään tilannetajua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Myös poliisien pitää noudattaa lakeja ja määräyksiä, eivät ole lakien yläpuolella.

Sulle on siis ok, että poliisi kiertää korttelia etsien parkkipaikkaa samalla kun joku sarjamurhaaja puukottaa sua.

Vierailija
22/25 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisilla pitäisi olla työtehtävien ulkopuolella minkäänlaista oikeutta rikkoa lakia. Sitten jos on ns. tilanne päällä, niin eri asia. Oma kokemus muutenkin poliisista on se, että kun joskus olen soittanut heidät paikalle, niin tulevat paikan päälle mahdollisimman hitaasti. Sitten on sellaisiakin kokemuksia, että kun olen tehnyt rikosilmoituksia, niin yhtäkään eivät ole tutkineet, vaikka ovat olleet henkeen ja terveyteen kohdistuvia 2/3. Ja olen myös nähnyt poliiseja ruokatauolla ja koskaan eivät ole joutuneet lähtemään pillit vinkuen kesken lounaan minnekään. Joillain ihmisillä on täysin epärealistinen kuva siitä millaisia poliisit ovat ja miten he toimivat. Näköjään liikaa jenkkileffoja katsottu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että poliisi saa jättää auton ihan mihin vain, vaikka lounaan ajaksi. Heille voi tulla hälytystehtävä, joten auton pitääkin olla lähellä heitä oli sitten laiton tai laillinen pysäköintipaikka. Tampereen pysäköinninvalvojat ovat mulkkuja. Tiedän sen, koska olen asunut täällä liian kauan. Kaikki tämän tietävät, Tampere on mulkkujen paikka, täällä on työpaikat täynnä mulkkuja ja varsinkin pysäköinninvalvojat ovat täysiä mulkkuja täällä.

Vierailija
24/25 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on oikeusvaltiossa aika keskeinen periaate, että poliisin on noudatettava lakia. Mutta tämä palstahan tunnetusti onkin täynnä fasisteja.

Vierailija
25/25 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä se on oikeusvaltiossa aika keskeinen periaate, että poliisin on noudatettava lakia. Mutta tämä palstahan tunnetusti onkin täynnä fasisteja.

Juu, poliisiautojen ja ambulanssien on visusti noudatettava nopeusrajoituksia, muuten joudumme anarkiaan.