Minkä ikäisen lapsen hiuksia olette antaneet värjätä tai
raidoittaa ja mitä kävi vai kävikö mitään, hiuksille meinaan =)?
Kommentit (17)
nyt hän on kolmannella ja katselin jo viime vuonna, että luokkakavereista monella tytöllä oli värjätty.
Lapsen iho läpäisee kemikaaleja moninkertaisesti aikuiseen verrattuna.
sen verran stydiä tavaraa, etten antaisi alle 12-vuotiaan laittaa mitään.
max. 5 palkkiraitaa ja näiden ilmi tulleiden kysymysten kanssa täällä itsekin olen painiskellut. Tyttö haluaisi vaaleat raidat ja 5 raitaa riittäisi, mutta......
ap
Multa taitaa olla kohta värit otettu. Ekan kerran laitoin muistaakseni väriä 18-19v eli n. 20v sitten.
mites se blondausväri kun ne taitaa olla aika vahvoja aineita niin miten tollanen hento tukka sen kestää? Olen niin kahden vaiheilla tän jutun kanssa =( Kampaajalle tosin mentäisiin kun en itse uskalla lähteä tuhraamaan, mut onko ne värit sielläkään sen turvallisempia?
ap joka on oman kuontalonsa nuoruudessaan vaalentamisella haurastuttanut
Vierailija:
mites se blondausväri kun ne taitaa olla aika vahvoja aineita niin miten tollanen hento tukka sen kestää? Olen niin kahden vaiheilla tän jutun kanssa =( Kampaajalle tosin mentäisiin kun en itse uskalla lähteä tuhraamaan, mut onko ne värit sielläkään sen turvallisempia?ap joka on oman kuontalonsa nuoruudessaan vaalentamisella haurastuttanut
Vierailija:
Multa taitaa olla kohta värit otettu. Ekan kerran laitoin muistaakseni väriä 18-19v eli n. 20v sitten.
Vierailija:
Vierailija:
mutta oikeesti en kyllä anna värjätä ennen ku on yläasteella.
Olen kyllä sitä mieltä, että 8-vuotias ei vielä tukkaansa muuta väriä kaipaa kuin mitä aurinko kesäisin antaa, mutta nyt olemme sellasessa pattitilanteessa et olen luvannut miettiä asiaa. Näiden vastausten/kokemusten perusteella luulisin uskaltavani antaa hänen tukkansa ne muutamat raidat ottaa.
ap
täytyy käydä kampaajalla laittaas jotain punertavaa, niin vihree peittyy vaaleissakin hiuksissa