Tein kaakaon Van Houtenin aidosta kaakaojauheesta.
Maistoin vaniliinisokerilla ja kaadoin punaista maitoa sekaan.
Siis perhana kun oli hyvää. Tuli todella hyvinvoiva ja rento olo. Ei noi sokeroidut lasten kaakaojauheet toimi läheskään samoin.
Kommentit (23)
Ei sokeroidut kelpaa, joten sokeroit itse 🤔
Näin meillä tehtiin kun olin lapsi 70-luvulla.
Miksi käytät vanilliinisokeria etkä vaniljasokeria?
Vierailija wrote:
Miksi käytät vanilliinisokeria etkä vaniljasokeria?
Koska nyt kaapissa ei ollut vaniljasokeria. Muuten olisin laittanut.
AP
On kyllä hyvää, en enää tee kaakaota muulla kaakaojauheella. On parempaa kuin kahvilassa.
Eikös tuo vanilliini puristeta majavien anaalirauhasista?
Teen aina kaakaon Van Houtenista täysmaitoon, mutta mitään vaniliinisokeria sinne ei kyllä tarvita kokonaisuutta pilaamaan. Tavallinen sokeri on paras, ja sitä paljon!
Vierailija wrote:
Eikös se ollut myskiä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikös se ollut myskiä?
Vadelma- ja mansikka-aromit.
Makeuta minttuviinalla tai jos haluat sokeria käyttää, lorauta tummaa rommia sekaan. Aivan parasta 🫠
Kokeiles mantelimaidolla. Sen kanssa aivan taivaallista.
Vierailija wrote:
Makeuta minttuviinalla tai jos haluat sokeria käyttää, lorauta tummaa rommia sekaan. Aivan parasta 🫠
Rommissa onkin tunnetusti reilusti sokeria.
Vierailija wrote:
Teen aina kaakaon Van Houtenista täysmaitoon, mutta mitään vaniliinisokeria sinne ei kyllä tarvita kokonaisuutta pilaamaan. Tavallinen sokeri on paras, ja sitä paljon!
Niin sun mielestä. Sinäkö se päätät mitä kukakin haluaa omaan kaakaohonsa laittaa?
Mun luksuskaakao:
Fazerin sokeriton kaakaojauho
Hunajaa
Anistähtiä
Maitoa
Loraus kermaa
Van Houten on parasta, enkä edes laita siihen muruakaan sokeria.
Kaakaosta tulee mielihyvän tunnetta. Ihan tutkittu juttu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin sun mielestä. Sinäkö se päätät mitä kukakin haluaa omaan kaakaohonsa laittaa?
Vaniljan maku ei kuulu kaakaoon, se ei ole mikään mun päätös.
Mä teen myös välillä niin, että keitän vedenkeittimessä kiehuvaa vettä ja sekoitan van houtenia, sokeria ja vaniljasokeria. Puolet kuohukermaa. On kyllä tosi hyvää :)