Join aamupäivällä pari desiä kirkasta krapulaan
Kommentit (15)
Vierailija wrote:
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta? Viina ei auta.
En kärsi..
ap
Joit liian vähän. Litran verran olisi ollut kohtuullinen annos. Paha olo olisi vasta huomenna.
Toivottavasti et ole huomenna työparini tiskinurkassa.
Vierailija wrote:
Siis mitä? En ymmärrä kommenttiasi.
Slobona börjar vareviga dag med 100 грамм Boдka från kiosken.
Huomenna helpottaa. Ota pari keskikaljaa tänä iltana, mutta jätä terävät pois.
terveisin, kohtalotoveri.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen laitostiskari ja toinen työparini on alkoholisti. Hämmästelystäsi päätellen (toivottavasti) se et ole sinä.
Terävillä loiventelu ei monelta onnistu. Jos aikomus on lopettaa juominen siihen, ei auta ottaa uutta hilpeää humalaa, vaan vähän krapulaa on pakko kärsiä.
Oliko viikonlopun ryyppäys kannattavaa ja olot hyvät? Aiotko vetää ensiviikollakin?
Too bad. Mä käytän vaan mietoja alkoholijuomia. Ja kovia huumeita.
- Sanna M.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen laitostiskari ja toinen työparini on alkoholisti. Hämmästelystäsi päätellen (toivottavasti) se et ole sinä.
Minä ainakin ymmärsin heti, en tiskinurkkaa, mutta pointin. Hämmästelystä, tai sen esittämisestä, päätellen, kaveri taitaa ollakkin se sun työpari!
Vierailija wrote:
Terävillä loiventelu ei monelta onnistu. Jos aikomus on lopettaa juominen siihen, ei auta ottaa uutta hilpeää humalaa, vaan vähän krapulaa on pakko kärsiä.
Melko tasaisesti join sitä lantrattua viinaa.. olisinko 3-4 tunnin aikana ne viisi ottanut. Kyllähän se ehkä vähän nousi päähän, mutta kyllä illalla olin sitten ihan selvinpäin. Mutta varsinainen "nyt lähtee loppuviinakin pois elimistöstä" -olo tuli siihen aikaan kun aloitin ketjun. Ja tuli mieleen että ei ois kyllä kannattanu juoda ollenkaan.
Joku muu kyseli oliko järkeä juoda, niin sanotaan näin että vähempikin juominen olisi riittänyt.
ap
Vierailija wrote:
Melko tasaisesti join sitä lantrattua viinaa.. olisinko 3-4 tunnin aikana ne viisi ottanut. Kyllähän se ehkä vähän nousi päähän, mutta kyllä illalla olin sitten ihan selvinpäin. Mutta varsinainen "nyt lähtee loppuviinakin pois elimistöstä" -olo tuli siihen aikaan kun aloitin ketjun. Ja tuli mieleen että ei ois kyllä kannattanu juoda ollenkaan.
Joku muu kyseli oliko järkeä juoda, niin sanotaan näin että vähempikin juominen olisi riittänyt.
Mutta nyt vaan b vitamiinia koneeseen niin kyllä se siitä
ap
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta? Viina ei auta.