Jyväskylässä asuvat, kumpi on parempi: TakeT vai Teeleidi?
TakeT:stä olen kuullut paljon kehuja ja se vaikuttaa olevan etenkin opiskelijoiden ja nuorten suosiossa. Teeleidistä en niinkään ja tämä on ollut sellainen outo mysteeri josta ei juurikaan puhuta ja moneteopiskelijat mielellään välttelee sitä vaikka kyseessä on paikallinen suomalainen yritys. Kumpaa te suositteletre jos haluaa ostaa Jyväskylässä hyvää irtoteetä?
Kommentit (7)
Take T:n suosio johtuu varmaan siitä, että on todella hyvällä paikalla ihan keskellä keskustaa. Teeleidi on taas kauempana ja sivulla, pitää tietää itse paikka, että sinne osaa mennä.
Mielestäni laadultaan ihan samaa, teeleidi tosin tarjoaa, että siellä voi käydä juomassa ja syömässä.
TakeT:een teet ovat olleet todella hyviä ja omia suosikkejani ja liikkeessä tulee vierailtua aina kerran kuussa. Aina ollut rodella lämmin ja mukava palvelu. Mutta en ole koskaan maistanut Teeleidin teetä vaikka nähnyt niitä markettien hyllyillä.
Molemmista olen netin kautta tilannut. TakeT:ltä yhden ja ainoan kerran, Teeleidiltä taas jatkossa aina. Mikä lie maanantaitilaus sattui kun TakeT:n kaikki teet maistuivat siltä, että ovat olleet aukinaisina esillä pitkään, eli mauttomia. Teeleidillä on taas aina ollut aromit tallella ja säilyneet pitkään. Mutta kokeile molempia pikkutilauksilla ja sitten osta isompi erä sen mukaan kumpi on mielestäsi parempi.
Teeleidi on aina panostanut siihen ravintolan viihtyvyyteen. Palaa taas juurilleen Lutakkoon.
TakeT. Teet laadukkaampia ja laajempi valikoima. Tarjolla muutakin kuin hedelmäpaloilla maustettuja makeita juomia.
Makuasia. Itse suosin Teeleidiä, mutta olen viisikymppinen täti. Tykkään kovasti käydä siellä iltapäiväteellä.