Miten siinä ei ole mitään epäilyttävää että 54v mies löytyy kuolleena kylpyammeesta?
Kommentit (29)
Vierailija wrote:
jos hän on itse ottanut jotain ja paikalla ei ole ollut muita ihmisiä, niin silloin ei ole tapahtunut mitään rikosta.
Paitsi joko laittomien aineiden hallussapito ja käyttö tai resepti lääkkeiden väärinkäyttö.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
jos hän on itse ottanut jotain ja paikalla ei ole ollut muita ihmisiä, niin silloin ei ole tapahtunut mitään rikosta.
Paitsi joko laittomien aineiden hallussapito ja käyttö tai resepti lääkkeiden väärinkäyttö.
en tietä missä päin maailmaa tuo on tapahtunut, mutta suomessa taitaa olla sellainen käytäntö ettei kuollutta vietä oikeuteen vastaamaan tekosistaan. joten olisi turha tutkia.
Eikös hän ole ollut vakavasti juoppo ja narkkari kuten nuo julkkikset yleensäkin.
Silloin on ikä lyhyt, tiedän 2 narkkaria jotkakuolleet päälle 30 v aivoverenvuotoon.
Ja lyhyt ikä voi olla terveelläkin, sitä ei kukaan koskaan tiedä.
Voisin lyödä vaikka vetoa, että poliisit on katsoneet turvakameroiden tallenteet ja todenneet aika nopeasti mitä on tapahtunut.
ei mitään epäillyttävää. paitsi että oli kirjoittamassa kirjaa, joka paljastaa holiwuudin touhuja. ei sellainen peli vetele. samaa settiä kun anttoni pourdaini ja espteini. tai sitten ei. ainut mikä on varma, niin totuuttahan ei koskaan saada selville.
Huumorimies. itsari Halloween 🎃 Mattman 🦇
Viera-
Tunnettu narkkari, joten tämä oli vain ajan kysymys. Ruumiinavaus paljastaa, että ukko oli täynnä huumeita
Tämän ruhon jäänteistä saisi varmaan transsin. Minä en näitä säälisi, koska huumeiden ja alkoholin käyttö on valinta.
Sen siaan työn saantiin ei voi vaikuttaa.
Vierailija wrote:
Huumorimies. itsari Halloween 🎃 Mattman 🦇
Paitsi, että tuolla juhlitaan Halloweenia vasta tiistaina 31.10. Ei todellakaan nyt viikonloppuna.
Ja sun pää on tyhjä.