Lastensuojelulleko asiaa?
tuttavani lapset tuntuvan olevan aika heikoilla kantimilla saamansa hoidon suhteen. Ok, perustarpeista huolehditaan ainakin miten kuten mutta siihen se sitten jääkin. Ovat hoidossa 10-12h/päivässä ja ikää 1½v ja 3v.
Nuorempi syö vain 4kk vauvojen sileitä mössöjä ja juo maitoa max 3dl/pvässä. Fyysisetkään kurinpitotoimet eivät ole näille lapsille vieraita.
Rakastamisesta he eivät ole kuulleet koskaan kuin ehkä äidiltään.
Kommentit (9)
minulla ei ole tapana puutaheinää jauhaa ja tiedän koska heidän asioistaan minulle puhuu säännöllisesti. Ja lapset eivät ole päiväkodissa eikä pph:lla ja syöminen samaa hoitajan luona kuin kotonakin eli tuota mitä jo kuvailin.
Ap
Lapsien äiti its eminulle kertonut juodun maidon määrän, hyvä kuulema jos menee 2-3dl päivässä ja sehän ei riitä alkuunkaan turvaamaan mm kalsiumin saantia varsinkin kun muu syöminenkin on vauvatasoista energialtaankin. Mutta erittäin hyvä jos olen ainoa jonka mielestä asioissa on huolestuttavia piirteitä.
Ap
noita nelikuisen soseruokia. Hän ei saanut sulatettua karkeampaa, ne tulivat ylös refluksin takia. Neuvola ja ravitsemusterapeutti sanoivat, että syököön sitten vaan sosetta, ei siitä haittaa ole.
jos lapset ovat luotettavalla hoitajalla niin kellään ei ole siihen kyllä mitään sanomista. Minkälainen hoitaja on? Itsellä on ollut lapsen kanssa vähän ongelmia kanssa tuon syömisen kanssa, maitoa meni kanssa jossain vaiheessa tosi vähän... Jos joku olisi ottanut sen takia yhteyttä lastensuojeluun niin olisin taatusti pistänyt välit poikki lopullisesti. Lasta kun ei pysty pakottamaan syömään, eli jos ei mikään muu uppoa niin sitten on pakko antaa soseita :(
Onpa aika omituinen hoitaja kun rikkoo salassapitovelvollisuuttaan ja kertoo sinulle hölösuulle hoitolastensa asioista. Eikö sinulla ole muuta mietittävää kuin muiden asiat?! Mistä voit tietää, ettei vanhemmat rakasta lapsiaan? Olet tosi outo!
n elämästään, ellet siellä asu!!