Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään sittarissa nähtyä...

Vierailija
30.12.2006 |

Viereisellä kassalla oli nuori perhe.

Mies työnsi " autokärryä" (siis sitä minkä sisällä lapsi voi istua, missä on ratti), lapsi istui kuitenkin kärryosassa ja autoon oli lastattu kaljaa...

Kyllä oli järkevää porukkaa ei voi muuta sanoa... sille pikkutytölle varmaan ihana uusivuosi tulossa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä pesemätöntä paprikaa antaisi lapselle, suoraan vihannesosastolta otettua siis. Av-mamma osti vielä kauhean lastin kaljaa.

Vierailija
2/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa on esim. hoidossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli siinä että ei anna kovin järkevää kuvaa vanhemmista jos he lastaavat juomansa sinne missä lapsen kuuluisi istua...

Mikseivät ottaneet normikärryjä jos lapsi kuitenkin istuu siinä missä tavallisissakin kärryissä...?

Vierailija
4/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu jos lapsi menee hoitoon, mutta mikseivät vanhemmat halua olla uuden vuoden aattona lapsensa kanssa vaan ryyppäävät?

Minulla on itselläni suunnilleen samanikäinen tyttö kuin näillä vanhemmilla ja me olemme kyllä koko perhe selvinpäin kotona, ammutaan pari rakettia, valetaan tinaa ja herkutellaan...

ap

Vierailija
5/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sinä tiedät, että lapsi halusi istua siellä istuin osassa. Meillä kaksi lasta ja välillä toinen haluaakin kävellä ja toinen tulla istumaan sinne kärryn istuimeen. Ja silloin mekin laitetaan tavaroita sinne minne lasten kuuluisim mennä ajamaan. Itse en juo, mutta mies ostaa joskus esim. mäyräkoiran olutta, mutta saattaa mennä puolikin vuotta, että sen on saanut juotua eli ei aina ehkä kannata kuitenkaan heti tuomita...

Hyvät uudet vuodet kaikille! :)

Vierailija
6/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hurskastelija sä oikein olet? Jospa antaisit jokaisen hoitaa omat ostoksensa ihan miten parhaaksi näkevät. Pahvi!

Vierailija
7/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useinkin on lapsi autokärryissä mukana kun ostetaan kaljaa.

Vierailija
8/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kait nyt yhtenä iltana saa juhlia ilman lasta?? Ei uusivuosi mikään perhejuhla ole tyyliin joulu.

Ihan yhtä hyvin voisin jeesustella, että miksi jotkut luulevat että lasten tulon jälkeen mitään ei saisi tehdä ilman lasta.

Vierailija
9/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hieno juttu jos lapsi menee hoitoon, mutta mikseivät vanhemmat halua olla uuden vuoden aattona lapsensa kanssa vaan ryyppäävät?

Minulla on itselläni suunnilleen samanikäinen tyttö kuin näillä vanhemmilla ja me olemme kyllä koko perhe selvinpäin kotona, ammutaan pari rakettia, valetaan tinaa ja herkutellaan...

ap

Vierailija
10/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vein lapsen hoitoon, sitten naamioiduin. Otin sen vanhan tuulipukuni pois, vedin ihmismäiset vaatteet päälle (ja ihan jopa lyhyemmän paidan eli peppukin näkyi) ja aurinkolasit päähän. Kaulukset pystyssä marssin sittariin, ostin kopan kaljaa. Sitten uskaltauduin vielä Alkoonkin, kun ei tuttuja näkynyt, ja ostin muutaman pullon kuoharia.

Hain lapsen hoidosta ja hiivin kotiin. Toivottavasti kukaan ei nähnyt eikä ajattele mitään. Vitsi jos joku näki.

Vierailija
11/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siideripatteri rattaissa siihen mihin lapsi istuu, vaikka lapsi kävelisi.

Hyi hyi, eihän lasten vanhemmat juo kaljaa.

Vierailija
12/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kauheeta, minä olen joskus palauttanut tyhjiä kaljapulloja kauppaan ja lapsi on ollut vaunuissa siinä mukana.

pikkuisen saisit hävetä. =D

Vierailija
13/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen istuinosaan (joka siis oli makuuasennossa)!!!!!

ONNEKSI lapsesta kasvoi silti suhteellisen normaali, on nyt kolmevuotias eikä ole kamalasti tapahtuneesta kärsinyt.

Mutta sain ERITTÄIN paheksuvia katseita muutamalta rouvasihmiseltä =) Vaikka Bailey' s ei edes ollut minulle, enkä juonut niitä siidereitäkään, vein ne kotiin.

Vierailija
14/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes pullollista kaljaa saa salassa juoda.

Vierailija
15/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaa.

Minä join joskus toisella kädellä saunakaljaa lukiessani 2-vuotiaalle iltasatua. Lasinen lapsuus.

Vierailija
16/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että ketään yksittäistä henkilöä on turha leimata pelkän näyn perusteella, MUTTA sikäli on hyvä, että kaljalastit lapsikärryissä huomataan, ettei ongelman olemassaolo unohdu. Kun vain huoli ja apu kohdistuisivat oikeisiin perheisiin.

Vierailija
17/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn kyllä silloin tällöin ulkona, saatan ottaa sanunakaljan tai siiderin.

Mutta juhlat olemme perhe oli sitten joulu tai vappu niin juhlimme perheenä, emmekä kännissä...

Itse asiassa kännissä ei olla koskaan.

Joku sanoi että ostaa lavallisen kaljaa ja sen juomiseen menee kuukausi tai pari (?!?)

Meillä on jääkaapissa ollut sixpack kaljaa viimeiset 3 kuukautta ja edelleen 3 pulloa jäljellä.

Miksi suomalaisten alkoholi kulttuuri on tälläinen? Juhla kun juhla niin kännit on vedettävä ja mielellään vielä joka viikonloppu...

Ja en ole lapseni kanssa 24/7, vaan käydään kyllä ulkona ja tyttö oli viimeksi eilen yökylässä mummolassa ja kävimme miehen kanssa tuulettumassa, selvinpäin...

ap

Vierailija
18/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vien lapset hoitoon, menen miehen kanssa ystäväni luo bileisiin, vedämme LÄRVÄT ja varmaan menemme baariinkin. Juhlapyhä tai ei.

Paheksu vaan ja kiillota sädekehääsi.

Vierailija:

Minäkin käyn kyllä silloin tällöin ulkona, saatan ottaa sanunakaljan tai siiderin.

Mutta juhlat olemme perhe oli sitten joulu tai vappu niin juhlimme perheenä, emmekä kännissä...

Itse asiassa kännissä ei olla koskaan.

Joku sanoi että ostaa lavallisen kaljaa ja sen juomiseen menee kuukausi tai pari (?!?)

Meillä on jääkaapissa ollut sixpack kaljaa viimeiset 3 kuukautta ja edelleen 3 pulloa jäljellä.

Miksi suomalaisten alkoholi kulttuuri on tälläinen? Juhla kun juhla niin kännit on vedettävä ja mielellään vielä joka viikonloppu...

Ja en ole lapseni kanssa 24/7, vaan käydään kyllä ulkona ja tyttö oli viimeksi eilen yökylässä mummolassa ja kävimme miehen kanssa tuulettumassa, selvinpäin...

ap

Vierailija
19/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Vierailija
20/30 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saunassakaan voi käydä ilman alkoholia???

ap