Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mites rintsikan olkaimet ja narutoppi yhdessä?

Vierailija
30.12.2006 |

Miten te palstalaiset käytätte spagettiolkaintoppeja kesällä. Oletteko ihan ilman liivejä vai annatteko olkainten näkyä alta. Minusta on tyylitöntä jos olkaimet näkyvät, mutta minulla on d-kupin rinnat joten ilman liivejä ei olikein voi olla. Mistä siis apu, vai täytyykö edelleen olla ostamatta toppeja? Silikoniolkaimia olen miettinyt, mutta mun liivit tarvitsee olla niin tukevat, että niissä ei yleensä irto-olkaimia ole ja ne missä on, ovat liian heppoiset vaikka ihmellä sopiva kuppikoko löytyisikin (75D).

Auttakaa, ongelma on kova, sillä todella moni vaate on varustettu vain ohuilla olkaimilla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuteriväriset nyppääntyneet ja pinttyneet olkaimet näkyvissä on tietenkin edelleen erittäin tyylittömät.

Vierailija
2/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukevat liivit ja sovittaa niitä myös ilman olkamia niin että varmasti on hyvät ja hakee siis liiviliikkestä niin saat kunnolliset liivit mutta hintaa niissä on enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset vaan samanväriset rintsikat mitä toppi on.

Vierailija
4/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tyylikkään naisen alusvaatteet ei koskaan näy, eli ei kiitos housunkauluksesta kurkkivia stringejä tai spagettiolkaintoppeja rintsikoiden kanssa. Mutta kyllähän monet tuntuu antavan niiden näkyä eli tuskinpa nyt silmätikuksi joudut jos laitat vaikka mustan topin+ mustat rintsikat alle.

Vierailija
5/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet ovat alusvaatteita, vaikka omani kauniita ovatkin. Mielestäni alusvaatteiden pilkistely on paitsi tyylitöntä, niin myös erittäin huonotapaista. Mistään kauneusarvosta, ulkoisesta tai sisäisestä, on turha puhuakaan. Mutta makunsa kullakin.

Ehkäpä tämä on sitten perustavanlaatuinen tyylikysymys: käytän sitten suosiolla sellaisia vaatteita, jotka sopivat ilmeisen aataminaikuisiin tyyli- ja tapakäsityksiini.

Vierailija
6/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä 40-luvulla te olette oikein kasvaneet?

Se OLI kauheaa 80-luvulla, mutta nykyaikaan kuuluu, että olkaimet näkyy ja ne ovat kauniit, topin väriin sointuvat ja tietysti puhtaat :)

t. 60-luvulla syntynyt

Vierailija
7/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy usein noiden olkaimettomien kanssa ja silikoniset olkaimet porautuvat ihoon ja se vasta näyttää kamalalta. Siis, jos sattuu olemaan sitä rasvakerrosta vähänkin.

Vierailija
8/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta liika paljastavuus ei nimenomaan ole kovinkaan seksikästä. Ylipäätään pissistyyli ei ole seksikästä, vaan halvahkon oloista ja pitkästyttävää.

Vierailija
9/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä muiden pukeutumisessa siihen huomiota, mutta itse en halua niiden näkyvän.

Käytän olkaimettomia rintsikoita tai olen ilman, A-kuppi.

Ikää 25v.

Vierailija
10/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin se ei muutu kyllä yhtään vähemmän paljastavaksi, vaikka ne olkaimet eivät näkyisikään.

Ne olkaimet ei ole yhtään tyylittömät, nykypäivän rintsikat on kuin bikinin yläosata, ne näyttää päällysvaatteilta, ei alusvaatteilta.

Stringit on sitäpaitsi eri asia, en käytä itse stringejä kun ne hankaavat, mutta ei se minua haittaa kauheesti toisaalta

Vierailija
11/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, että saa ei-alusvaatemaisia rintsikoita joiden olkaimien näkymistä ei tarvitse varoa. Muistan hyvin mikä stressi ja virittely oli kun ne piti jemmata piiloon ja mikä häpeä kun näkyivät. Se oli kamalaa.

Ihan kuin naiset eivät käyttäisi rintsikoita, järjetöntä häveliaisyyttä joka saa ne rintiskat vaikuttamaan likaisilta.

Vierailija
12/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rumaa, niin on. Jos jonkun mielestä ei ole, niin se ei ole ratkaisu minun ongelmaani, koska minusta se on rumaa...

Mutta ei täältä näköjään mitään viritysvinkkiä saanut. Huvikseni kävin pissismi. org sivulla, jota vinkattiin toisessa ketjussa, ja aika hauska luonnehdinta sieltä alusvaatteita koskien löytyikin:

" pikkuhousuina räikeät, pelottavilla kuosilla varustetut stringit tai narulaput - viehkosti esillä liian matalien farkkujen ansiosta. hyvä nyrkkisääntö: alkkarit eivät koskaan saa natsata värillisesti yhteen muiden vaatteiden kanssa. push-upit ovat suotavia ja rintsikoiden olkainten on syytä näkyä. pyyntöön nostamaan housut suhtaudutaan hihittämällä ja vetämällä stringit ylemmäs."

Joo.

Vierailija
13/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään mun rinnat saavat aikaan kuolaefektin, mikä ei aina ole edes miellyttävää. Jos tähän satsiin yhdistäisi mustan topin ja punaiset olkaimet, seuraava aste olisi jo hinnan kysyminen.

Sen verran olen täältä ymmärtänyt, että ne silikoniolkaimet voi unohtaa suosiolla. Täytyy pysytellä leveämpiolkaimisissa topeissa.

Vierailija
14/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kerran muuten kysyttykin hintaa, onneksi siitä on jo todella kauan. Odottelin bussia graniittianttilan edessä katoksen alla sateensuojassa, silloin kun Kampin kentällä ei ollut edes katoksi. Mulla oli päällä leveälahkeiset farkut, jotka olin juuri käynyt ostamassa Hampurista ja silloin niitä ei Suomessa ollut. Paita oli normaali istuva trikooviritys, maltillinen kaula-aukko.

Vierailija
15/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan riitä.

Vierailija
16/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta fakta on, että niitä olkaimia ei pidetä yleisesti ottaen tyylittöminä, enää. Eivätkä ne näytä yhtään hutsahtaviltakaan välttämättä, vakutelma on usein urheilullinen tai vaan ihan tavallinen.

Ylipäänsä on vähän niin, että sellainen onneton virittely niin ettei joku näkyisi, jos se tuottaa hankaluutta ja kummallisuukisa niin sellainen vasta tyylitöntä onkin. Vrt. ihonvärinen paksu sukkahousukangas taitoluisteluasuissa.

Vierailija
17/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin näkyä. Olkaimet eivät näytä kovin alusvaatemaisilta.

Vierailija
18/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alla AINA OLKAIMETTOMAT RINTALIIVIT. Kun on tismalleen oikeankokoiset ja laadukkaat liivit, niin kyllä ne isommatkin pullat siellä pysyy paikallaan.

Musta on niin kamalaa/tyylitöntä, kun näkyy olkaimet - eikä ne hemmetin silikoniremmit mitään auta, ne näkyy vitsin selvästi. Kun ne remmit näkyy, siinä menee moni upea toppi / mekko ihan suttuisen näköiseksi.

Vierailija
19/19 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo olkaimien näkyminen ei liity mitenkään seksikkyyteen tai paljastavuuteen, musta se on vaan sellainen tyylikkyyden kulmakivi että alusvaatteet ei näy. Vähän niinkuin housupuku on aina tyylikäs tai että keskelle pohjetta loppuvat saappaat ei sovi juuri kenellekään. Samaa mieltä KUNin kanssa, näyttää heti suttuiselta ja halvalta.