Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies on niin aktiivinen ja positiivinen

Vierailija
28.10.2023 |

Kuntoilee, viettää aikaa perheensä kanssa, huolehtii hyvin monesta asiasta, sen näen jo ikkunasta. On tosi ikävä katsella omaa miestä, joka ruokapöydästä noustessaan menee sohvalle kännykkä kädessä ja on siinä hievahtamatta useamman tunnin, mitään suunnitelmaa hänellä ei ole mihinkään, ikäänkuin istuisi ja odottaisi kuolemaa. Miehiä on näemmä kaikenlaisia tai kutsutaankokaan kaikkia nimikkeellä MIES, siten, miten minä sen naapurin MIEHESSÄ näen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minun naapurissa asuu myös mies joka on mielestäni sinkku. Hiukan alle  50 vuotias se on sen tiedän. On todella aktiivinen. Lähtee aamulla salille tai kalaan. Viipyy sitten yli puolenpäivään helposti, on kai työtön tällä hetkellä kuten minäkin. Olen miettinyt miten tutustuisin tuohon naapurissa asuvaan mieheen jolla tuntuu tekemistä olevan.Tällä viikolla ainakin joku kaveri on sen hakenut tuosta pihalta autolla aamulla ennen yhdeskää ja virveleitä näytti olevan mukana. Eli tykkää veneillä ja olla ulkona eikä makaa aina sohvalla.

Käy salilla ja harrastaa kalastusta, eikä ole mikään sohvaperuna, kuulostaa ihanne mieheltä jos hoitaa vielä kotitöitäkin. Rohkeasti vain tutustumaan, ehdotat jotain yhteistä tekemistä, siitä se lähtee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän