Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut uskovaisen miehen, miten mun kuuluu elää?

Vierailija
28.10.2023 |

Mua kiinnostaa alkaa myös elämään kristillistä elämää mutta mitä siihen kuuluu?

Mies vaikuttaa aika tavalliselta mutta terveet elämäntavat on. Välillä kuitenkin juo jopa olutta. Perinteiset mies-naisroolit hänellä on ja tuntuu myös omistavammalta mua kohtaan kuin aiempi kumppani.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Älä nyt herrajjumala ala muuttaa itseäsi! Keskustele miehen kanssa, mutta älä yritä elää mitään ”kristillistä elämää”.

Se on mahdotonta, kuin yrittäisit kiivetä kuuhun hiekasta tehtyä köyttä pitkin.

Omin voimin siis.

Nainen ei anna parisuhteessa omaa panostaan siksi tänä päivänä on kohtaamis ongelma. Mies haluaa antaa paljon mutta nainen kokee että parisuhteessa vaan saadaan.

Tämän takia konservatiiviset miehet ottaa vaimon ulkomailta.

Niin mitä te annatte parisuhteessa? Nainen hoitaa kodin, lapset ja käy töissä, maksaa suurimman osan laskuista ja lasten menot ja mies tekee siinä kuviossa mitä, se peniskö ja sen kantaminen on niin suuri uhraus, että se riittää vuosikymmeniksi? Kerro ihmeessä mikä tämä fiktiivinen asia on mitä teiltä saa? Kuppa, syfilis, vieraan na

Periaatteessa mies tekee kaiken mutta nainen on parempi ruoanlaitossa, lasten kanssa, siivouksessa.

Vierailija
22/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Elän ja anna muidenkin elää. - Parisuhde on vastavuoroista ja vaatii kompromiiseja. Uskonto on aina hyvin henkilökohtainen ja on minusta erinomaisen tylsää, jos vain uskonnon perusteella alkaisi vaatimaan, jotain erityistä kumppaniltaan.(..)

Uskovainen mies

Erikoista että tämä saa 9 yläpeukkua kun taas sama kommentti jossa muistutetaan ettei naiset anna parisuhteessa vaan ottaa saa pelkästää alapeukkuja😅🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä teillä on?  Jos ei ole mitään, niin miksi alkaa mukautua toisen tapoihin?

Vierailija
24/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ainakin tuntemani lestadiolaiset eivät omista tv:tä (netti-tv kyllä laulaa 24/7), ja sitten jos pesukoneessa on alusvaatteita niin et saa katsoa pesukoneen ikkunasta sisään. Voisit ehkä aloittaa näistä.

OT: Tässä on ollut taustana se, ettei suurperheeseen kannata ostaa yksinapaista pesukonetta, kun se ei kestä niin paljoa kuin päältä täytettävä.  Näin siis ennen, kai ne kestää jo nykyään.  Mutta siis tästä syystä lestadiolaiset eivät ostaneet edestä täytettävää konetta.  Eivät he niin kauhean häveliäitä ole, etteivätkö kestäisi nähdä toistensa alusvaatteita pyykissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän