Olen tavannut uskovaisen miehen, miten mun kuuluu elää?
Mua kiinnostaa alkaa myös elämään kristillistä elämää mutta mitä siihen kuuluu?
Mies vaikuttaa aika tavalliselta mutta terveet elämäntavat on. Välillä kuitenkin juo jopa olutta. Perinteiset mies-naisroolit hänellä on ja tuntuu myös omistavammalta mua kohtaan kuin aiempi kumppani.
Kommentit (24)
Vierailija wrote:
Elän ja anna muidenkin elää. - Parisuhde on vastavuoroista ja vaatii kompromiiseja. Uskonto on aina hyvin henkilökohtainen ja on minusta erinomaisen tylsää, jos vain uskonnon perusteella alkaisi vaatimaan, jotain erityistä kumppaniltaan.(..)
Uskovainen mies
Erikoista että tämä saa 9 yläpeukkua kun taas sama kommentti jossa muistutetaan ettei naiset anna parisuhteessa vaan ottaa saa pelkästää alapeukkuja😅🤦
Mitä yhteistä teillä on? Jos ei ole mitään, niin miksi alkaa mukautua toisen tapoihin?
Vierailija wrote:
Ainakin tuntemani lestadiolaiset eivät omista tv:tä (netti-tv kyllä laulaa 24/7), ja sitten jos pesukoneessa on alusvaatteita niin et saa katsoa pesukoneen ikkunasta sisään. Voisit ehkä aloittaa näistä.
OT: Tässä on ollut taustana se, ettei suurperheeseen kannata ostaa yksinapaista pesukonetta, kun se ei kestä niin paljoa kuin päältä täytettävä. Näin siis ennen, kai ne kestää jo nykyään. Mutta siis tästä syystä lestadiolaiset eivät ostaneet edestä täytettävää konetta. Eivät he niin kauhean häveliäitä ole, etteivätkö kestäisi nähdä toistensa alusvaatteita pyykissä.
Periaatteessa mies tekee kaiken mutta nainen on parempi ruoanlaitossa, lasten kanssa, siivouksessa.