Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ammatin vaihtaminen

Vierailija
27.10.2023 |

Minulla on työssäni rauhaton olo, enkä osaa asettua tekemään pelkkää perustyötäni. Haikailen koko ajan jostakin muusta: etenemisestä, projektista, hankkeesta. Nämä ovat kuitenkin alallani vähän vaikeita toteuttaa, koska olen opettaja. Mieleeni on hiipinyt, että olen ehkä väärällä alalla. Toisaalta tavallaan pidän työstäni. Olen miettinyt, pitäisikö minun hakea tohtorikoulutukseen tai opiskella kokonaan uusi korkeakoulututkinto ja vaihtaa alaa. Aika työläs homma se kuitenkin olisi.. Opintovapaata en saa, koska olen valmistunut 2019 eli en edes ole ollut kauaa työelämässä. Mistäköhän tällainen olo voi johtua? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää pari vuotta, ja sitten kysy itseltäsi uudestaan nuo kysymykset

Vierailija
2/5 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta? Se voisi selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku sellainen ala, jossa opettajakoulutuksestasi olisi hyötyä. Jotain muuta työtä sivistysalalla, vaikka suunnittelijana, johtajana.

Vierailija
4/5 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ope, joka haaveilee alanvaihdosta. Oon miettinyt, jos opiskelisi hallintotieteiden maisteriksi ja yrittäisi työllistyä johonkin sivistyspuolelle. 

Vierailija
5/5 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ryyppää pari vuotta, ja sitten kysy itseltäsi uudestaan nuo kysymykset

Hyvä idea. Olin taloustieteilijä, 12 vuotta uuden opiskelua ja seuraavaksi väittelen sote-alalta.

Luova tauko ei ole pahasta.