Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin stressaantunut, että tuntuu että saan kohta paniikkikohtauksen.

Vierailija
27.10.2023 |

Eikä nyt ole mitään mahdollisuutta höllentää. Onneksi parin viikon jälkeen helpottaa. Löytyiskö apua tai vertaistukea? Miten tästä selviää, kun tuntuu, että näkökenttä kaventuu ja ajatus ei toimi kuten normaalisti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollisuus höllentää. Kukaan tuskin kuolee tai tulee ongelmia, jos siirtää tehtäviään. Järjestelykysymys.

Toisaalta ei ole edes mikään vakava stressitilanne, jos tietää, että parin viikon kuluttua helpottaa. 

Vierailija
2/4 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen minäkin pyristellyt jo 18 vuoden ajan paniikkihäiriön aiheuttamien paniikkikohtausten kanssa, niin etköhän sinä kestä vielä pari viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Tuttu tunne, koita ottaa aikaa itsellesi edes hetki päivässä ja tee rauhallinen joogaharjoitus tai kävely. Huolehdi riittävästä unesta ja vähennä kofeiinia. Jos et ala palautua kun helpottaa, niin avuksi voi ottaa ksm66:ta tai muuta vastaavaa. 

Vierailija
4/4 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aina on mahdollisuus höllentää. Kukaan tuskin kuolee tai tulee ongelmia, jos siirtää tehtäviään. Järjestelykysymys.

Toisaalta ei ole edes mikään vakava stressitilanne, jos tietää, että parin viikon kuluttua helpottaa. 

Liikaa olen hölläillyt, siksi olenkin tässä tilanteessa. Stressi vaan pahenee, kun siirtää tehtäviä, jotka nyt on vaan pakko tehdä. Tai ei tietenkään pakko, mutta vaikuttaa koko seuraavan vuoden suunnitelmiin ja taloudelliseen tilanteeseen todella pahasti. Eipä siitä kyllä muut kärsi kuin minä...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan