Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenkiinnosta kysyn lounasajan pizzasta...

Vierailija
30.12.2006 |

Jos lounasaika kestää esim klo kahteen asti ja silloin pizzat edullisempia kuin sen jälkeen. Minä tilaan puoli kahdelta pizzan ja menen maksamaan sen n klo puoli kolme. Kumman hinnan mukaan minun kuuluu maksaa? Minä itse pidin itsestään selvänä että tietenkin halvemman kun olen sen ennen kahta tilannut... Pizzeriassa oltiin hiukan toista mieltä mutta antoi kuitenkin " periksi" ....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tilannut pizzan heti valmistettavaksi saat sen lounashintaan. Silloihan odottaminen on pizzerian ruuhkasta johtuva syy mihin et voi itse vaikuttaa.

Muutenhan kaikki tilaisi iltapizzansa jo lounasaikaan ja toimitus sitten iltasella. ;-)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain pizzan ennen kahta ja menin maksamaan about puoli kolme. Eli siis maksu pitäisi olla sen halvemman mukaan kuten minun järkeni sanoo ;) ap

Vierailija
4/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sen halvemman mukaan.

Vierailija
5/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen lounasaikaan pizzalle, eikö minun kuulu saada pizza siihen hintaan kuin muidenkin. Ei minulta ainakaan koskaan ole kysytty oletko nyt varmasti ruokatunnilla ;) ap

Vierailija
6/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähipizzeriassa joutuu maksamaan jo tilatessa tiskiltä.

Vierailija
7/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole ollenkaan lounastaukoa ja vaihtaisin mieluusti alalle missä tunnin pituinen tauko on. :D SIksi utelen,.

2

Vierailija
8/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun järkeni ainakin sanoo, että määräytyy tilausajankohdan mukaan. Muutenhan hinta määräytyisi ihan arvaamattomasti asiakkaan kannalta sen mukaan, miten nopeasti keittiö toimii.

Ainakin itse olen joskus tilannut 5 minuuttia ennen lounasajan päättymistä ja saanut lounashinnalla.

Vierailija
9/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija yirtti jotain sönköttää että lounasaika jo mennyt mutta onneksi pidin puoleni ;) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi