oletteko käyneet seksiaaliterapeutilla puolison halujen puutteen/liikahalujen tai epäsuhdassa olevien
Kommentit (17)
Kyllä. Se oli elämäni suurin virhe.
Olen ajatellut että tämä olisi meille kyllä hyvä, mutta mies ei suostu. Siippa olisi jatkuvasti muna ojossa, mutta itse pärjäisin vaikka ilman seksiä.
Vierailija wrote:
Olen ajatellut että tämä olisi meille kyllä hyvä, mutta mies ei suostu. Siippa olisi jatkuvasti muna ojossa, mutta itse pärjäisin vaikka ilman seksiä.
En suosittele. Ei siitä mitään hyvää seuraa. Elämäni pilasin samasta syystä, kun seksuaaliterapiaan mentiin.
En ole, mutta olen kyllä vaihtanut kumppania.
Olisin mennyt, mutta en löytänyt maksutonta palvelua. Kaatui siihen. Olisimme käsitelleen myös puolison estoisuutta. No, siitä päästiinkin jo osin eroon. Otin omat keinot sitten käyttöön ja sidoin kumppanin, että voitiin kokeilla vähän juttuja.
Miten seksuaaliterapia edes voisi auttaa erilaisiin tarpeisiin?
Vierailija wrote:
Ei mitenkään. Ne antaa neuvoksi suhteen avaamisen ja polyamorian. Siihen leikkiin ei kannata lähteä.
Vierailija wrote:
Mitenköhän tämmösessä tapauksessa ongelmaa lähdettäis purkamaan? Koitettaisiinko saada vaimo haluamaan enemmän seksiä, vai mies haluamaan vähemmän?
Meillä kotona vähän vastaava tilanne, ja olisi ihanaa vielä kokea olevansa haluttu ja himoittu vaimon suunnalta.
Jos ei muutu, on ero tai seksi muualta ainoa vaihtoehto...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitenköhän tämmösessä tapauksessa ongelmaa lähdettäis purkamaan? Koitettaisiinko saada vaimo haluamaan enemmän seksiä, vai mies haluamaan vähemmän?
Meillä kotona vähän vastaava tilanne, ja olisi ihanaa vielä kokea olevansa haluttu ja himoittu vaimon suunnalta.
Jos ei muutu, on ero tai seksi muualta ainoa vaihtoehto...
Kannattaa erota, jos keskustelu ei auta. Muut vaihtoehdot ovat todella ikäviä seurauksiltaan.
Nii toi on vähän vaikea tilanne.
Mulla sama juttu, Mies haluaa joka päivä ja jos itsellä ei tee mieli on koko ajan huono omatunto kun tietää, että mies vaan odottaa, koska heitetään vaatteet pois. Sitten saan taas olla n. 20 tuntia "rauhassa". Ja ikää meillä on 60+ ja yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja koko ajan sama juttu, en itse kerkeä juuri koskaan haluta seksiä ja luulen, että voiisn olla ilman loppuikäni.
-eri
Vierailija wrote:
Erotkaa nyt hyvät ihmiset tuollaisessa tilanteessa.
En ja ei olla. En usko, että mitään hyvää seuraisi. Jos avautuisin ajatuksistani ja haluistani, niin päällä olisi välitön aviokriisi.
Vierailija wrote:
En ja ei olla. En usko, että mitään hyvää seuraisi. Jos avautuisin ajatuksistani ja haluistani, niin päällä olisi välitön aviokriisi.
Parempi niistä on olla hiljaa ja yrittää elää. Ainakin Sexpon seksuaaliterapeuttien neuvot noissa tilanteissa ovat aivan hirvittäviä.
Minkä ihmeen takia tuommoiset seksikielteiset ihmiset tuppautuvat parisuhteeseen normaalien ihmisten kanssa?
Pysyisivät yksinään tai etsisivät toisen seksittömän puolisokseen, niin maailma olisi paljon parempi paikka.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei mitenkään. Ne antaa neuvoksi suhteen avaamisen ja polyamorian. Siihen leikkiin ei kannata lähteä.
tosiaanko näin neuvovat, mites muut mitä mieltä ootte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
tosiaanko näin neuvovat, mites muut mitä mieltä ootte?
Me käytiin juurikin tuosta syystä. Ei tullut tuollaisia neuvoja, eikä muunkaanlaisia neuvoja.
Olen