VAUVA VUODELLE 2024 ryhmäläisille HCG STÄ
Aloitin ketjun koska en pääse uudistuksen myötä kommentoimaan lainkaan aiempia ketjuja (plussa ym haamu ja vauva vuodelle 2024)
Tämä uuden keskustelun aloittaminen vain toimii itselläni. Nähtäväksi jää pääsenkö vastaamaan näihinkään.
Mulla siis 7+1 meneillään nyt ja 5+5 otettu hcg oli 547 ja 6+5 otettu hcg 961.
Arvo ei siis ole viikossa edes tuplaantunut.migään km tai ulkoiseen viittaavia oireita ei ole ja ultran sain neuvolasta viikolle 7+5 .
Mitä mieltä noin alhaisesta hcg sitä?
Kommentit (2)
Erikoista. Itselläni HCG oli kahdessa testissä jotka otettiin viikon välein ensin 10k jonka jälkeen 40k, kyseessä oli tuulimuna. Arviot että olisi ollut viikolla 5 - kaipa nuo asiat on todella yksilöllisiä, toivotaan että ultrassa kaikki kunnossa
Oho, oon itse ymmärtänyt että hcg tuplaantuisi jopa yhdessä päivässä raskauden alussa, mutta muuten siitä ei oo kerääntynyt hirveesti tietoa. Oliko molemmissa aamupissa, olitkohan juonut enemmän tms?
Ei oo enää pitkää aikaa ultraan, toivottavasti saat sieltä mielenrauhaa! Ei voi tarpeeksi painottaa että nuo asiat on kaikille yksilöllisiä. Se on rohkaisevaa että keskenmeno-oireita ei ole ollut. Tsemppiä ja toivon kovasti että kaikki sujuu teillä hyvin <3