Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gigantin lisämyynnit

Vierailija
25.10.2023 |

Juu. Koettu on. Ja jopa kolme kertaa. Siis yritys saada minut ostamaan vuosien vakuutuksia. Tuotteina olivat 1. Nespresson ihan tavallinen, halvin versio 2. hiustenkuivaaja 3. pölynimuri.

Erittäin huoliteltu komeahko myyjä lähes suuttui kun sanoin, etten välitä vakuutuksista ja intti, enkö todellakaan ymmärrä, että sellainen on todella tarpeellinen.

Jäin jopa selittämään hänelle, että nämä ostamani tuotteet ovat sen verran halvat, että jos ne eivät sitten enää toimi, niin ostan uudet. 

Yritti selvittää, miten edulliseksi tulee, kun he sitten huolehtivat mahdollisesti rikkoutuneiden tuotteiden korjaamisesta tai vaihtamisesta.

Kerroin, että koettu on eli kun kerran ostin Gigantista kännykän ja siinä oli vika, niin enhän minä sieltä saanut uutta vaan se ostamani lähetettiin jonnekin verstaaseen ja minä olin pidempään ilman kännykkää. Joten siinäkin syy olla ottamatta vakuutusta. Varsinkin kun tehtaalla on anyway vastuu viallisesta tuotteesta.

Myyjä melkeinpä "katsoi" minut ulos liikkeestä, vaikka en tosiaankaan ollut tyly, en epäkohtelias. Mutta en vaan suostunut lisämyyntiinsä. Enkä enää välittäisi tuon tyypin "palvelusta" jos seuraavan kerran menen samaan liikkeeseen. 

Epämiellyttävää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs käydä gigantissa ja mietin, että pystynkö tekemään jotain jäynää jos yrittävät mulle jotain myydä !

Vierailija
2/3 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantista ostamaani jääkaappiin tuli vikaa ja kun kysyin takuusta, vastasi myyjä että soita maahantuojalle ja poistui. Kuluttajasuojalain mukaan vastuu kuuluu myyjälle, ei myyjän verkostoille. Paska ketju, ei kannata asioida. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote: Mun pitäs käydä gigantissa ja mietin, että pystynkö tekemään jotain jäynää jos yrittävät mulle jotain myydä !

Mun mies antoi myyjän kertoa kaiken mitä halusi ja nyökkäili kiinnostuneen näköisenä ja lopuksi sanoi, etteä kiitos tarjouksesta mutta ei kiitos.

Myyjä raivostui ja syytti miestäni myyjän ajan tuhlaamisesta,...