Onko yleistäkin tinderissä?
Jutellaan mukavia ja sovitaan treffeistä ja hävitään kuin pieru saharaan tai perutaan viime tipassa. Mulle sattuu jatkuvasti tätä. Oon pari vko ollut. Siis oon ihan perus nätti nainen ja osaan kyllä keskustella. Osaan myös käytössäännöt ja itse en tekisi noin. Onko mulla vaan huonoa tuuria vai mitä?
Kommentit (37)
Älkää viettäkö liikaa aikaa siellä Tinderin chatissa. Nähkää pian ja vaihtakaa numerot, tai todetkaa ettei jatkoa.
Vierailija wrote:
Älkää viettäkö liikaa aikaa siellä Tinderin chatissa. Nähkää pian ja vaihtakaa numerot, tai todetkaa ettei jatkoa.
Ehdottomasti näin, moni varmaan olettaa että parantaa todennäköisyyttä että jutusta tulee jotain jod tutustuu ennen tapaamista useamman päivän tai jopa viikon ajan mutta oikeasti luo koko ajan valheellisesta mielikuvaa itsestä ja toisesta ja on todennäköistä että jompikumpi sitten kasvotusten pettyy, viestien välityksellä kun ihmisestä ei vaan saa sellaista yhtä autenttista kuvaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toi on enemmän sääntö kuin poikkeus. Tosin olen tavallaan iloinen, jos ei päästä edes treffeille asti, koska se sattuu vielä enemmän kun tapaat ihmisen kasvotusten, olet innoissasi uudesta tyypistä ja hän ei enää koskaan vastaa. :( Ja olen siis nainen myös, jos sillä nyt on väliä.
On sukupuolellasi se väljä, että liian usein saa lukea kuinka miehet valittaa kuinka naiset tekevät heille ohareita ja tai ghostaavat vimeistään siinä vaiheessa kun on miehen mukaan sovittu 2. treffitt.
Itse miehenä en ole edes halunnut laittaa itseäni likoon Tinderiin kun en pidä sen maineensa; haluaisin löytää muutakin kuin seksiseuraa...
Olkaa hyvä. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=0df9e93e9c6240d1a95b9a3…
Kiitos, kiitos. - Olen melko vakuuttunut, että jos pysyvän ja vakaan suhteen löytäminen on Suomessa vaikeaa, niin ei se ainakaan helpotu, jos pitäisi suunnata haku Suomen rajojen ulkopuolelle.... Vallankaan kun toiveissa on tasa.arvoinen suhde....
Vierailija wrote:
Mistä nykyään löydetään uusi suhde?? En käy baareissa! Mulla siis ex oli ihan ääliö ja nyt mietin voiko olla että hän on pilannut jotenkin maineeni täällä? Mitä tehdä? Kaipaan läheisyyttä?
Ap
Jos sinulla on uskallusta lähestyä ihan livenä, vaikka kaupassa. Minä kävin tinderissä ja olin siellä viikon ja sain sen täydellisen käsityksen siitä paikasta. Kyllä se totta on, että siellä ihme tyyppejä vonkaamassa.
Itse tapasin nykyisen poikaystävän lenkkipolulla kesällä. Olin nähnyt hänet monta kertaa siellä juoksemassa. Kerran siinä venyttelypaikalla mietin, että se on 50/50 jos pyydän ulos, niin lähteekö. Onneksi kysyin, koska lähti ja nyt seurustellaan.
Sivusto näyttää tuntien tarkkuudella milloin on oltu paikalla. Kyselkää rohkeasti käykö miten usein Suomen päässä. Tosta pääsee laivalla 2-3 tunnissa. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Tekemistä treffeille:
https://www.amazon.com/TALKING-POINT-CARDS-Foundations-Conversation/dp/…
https://www.amazon.com/DateBox-Mini-Perfect-Date-Night/dp/B0BSQBF4RN/re…
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mistä nykyään löydetään uusi suhde?? En käy baareissa! Mulla siis ex oli ihan ääliö ja nyt mietin voiko olla että hän on pilannut jotenkin maineeni täällä? Mitä tehdä? Kaipaan läheisyyttä?
Ap
Jos sinulla on uskallusta lähestyä ihan livenä, vaikka kaupassa. Minä kävin tinderissä ja olin siellä viikon ja sain sen täydellisen käsityksen siitä paikasta. Kyllä se totta on, että siellä ihme tyyppejä vonkaamassa.
Itse tapasin nykyisen poikaystävän lenkkipolulla kesällä. Olin nähnyt hänet monta kertaa siellä juoksemassa. Kerran siinä venyttelypaikalla mietin, että se on 50/50 jos pyydän ulos, niin lähteekö. Onneksi kysyin, koska lähti ja nyt seurustellaan.
Tämän palstan mukaan tässä on käsittääkseni kaksoissatandarti. - Nainen voi lähestyä miestä lenkkipolulla tai vaikka uimahallissta ja tai juurikin siellä lähikaupassa mutta jos mies taas yrittää iskeä naista, jota ei entuudestaan tunne tai tiedä jostain, niin tällä paltalta olen saanut käsityksen, että se täyden tyrmäyksen osalta naisia; siis vaikka tuo iskuyritys olisi miten tahdikas ja huomaavainen.
On yleistä jopa kauniille naisille, että miehet peruvat. Ärsyttävintä on se, jos on ehtinyt jo meikata ja laittautua ja vasta sitten mies peruu -_- ja miehet ovat vielä itse ehdottaneet tuota tapaamista. Nykyään olen todella valikoiva siitä, kenen kanssa lähden live-treffeille.
Tavoittelet ilmeisesti niitä kaikista komeimpia, joilla on varaa valita. He pitävät sinua varasijalla ja kohtelevat sinua lähinnä leluna. Keskivertomies ei toimi näin.
Tämän lisäksi pitää vielä muistuttaa, että Tinder tarjoaa aina pakan päällä suosituimpia miehiä, jotka pysyvät markkinoilla sitoutumatta tai maksavat paljon premium-jäsenyyksistä. Jos etsit jotain kestävämpää, niin tarvitset kärsivällisyyttä, koska joudut mahdollisesti pyyhkimään tuhansia profiileja ensiksi pois alta, ennen kuin löydät tavallisemmat palvelun käyttäjät. Jos suurin osa profiileista vaikuttaa liian hyviltä ollakseen todellisia, niin ne myös ovat sitä; lue aina profiilitekstit tarkasti.
Vierailija wrote:
Ap
Läheisyys: ota koira tai rupea harrastamaan painia. Halaa mummoa ja vaaria. Köröttele kummilasta polvellasi.
Vierailija wrote:
Nostan vielä jos jollain muullakin olisi kokemusta? Yksillekään treffeille en ole päässyt. Voidaanko jonkun maine täysin tuhota ettei kukaan halua olla ystävä tai parisuhteessa? Tai edes tavata? Tää on todella surullista..
Ap
Noin tuskin on tapahtunut, vaan olet mätsännyt ainoastaan parhaimpien komistusten kanssa. Heillä riittää vientiä, joten voi tehdä paljon ohareita jos ei jaksakaan lähtä treffeille.
Naiset tekevät näin myös, suurinosa heistä. Miehistä vain parhaimmat ja komeimmat.
Vierailija wrote:
Joo naisetkin teki usein tätä perumista. Yhdellä jonka kanssa viestittelin vähän pidempään meni jo koomiseksi kun aina löytyi joku ihme syy perumiselle.
Jep! Yhden kanssa viestittelin 8 viikkoa, ja 6 kertaa perui treffit. Ehdotti itse kyllä näkemistä, ja oli aloitteellinen viestien suhteen. Jossain vaiheessa ajattelin luovuttaa, mutta sitten totesin että nyt ollaan juteltu niin kauan, että haluan katsoa tämän loppuun. Vikan kerran perui treffit 1h ennen nkemistä, ja seuraavana päivänä matchi oli poistettu. Onneksi olin tottunut tindernaisiin, ei edes vituttanut :D
Vierailija wrote:
Nostan vielä jos jollain muullakin olisi kokemusta? Yksillekään treffeille en ole päässyt. Voidaanko jonkun maine täysin tuhota ettei kukaan halua olla ystävä tai parisuhteessa? Tai edes tavata? Tää on todella surullista..
Ap
Joku nyt mättää. Oletko varmasti nainen! Et ole päässyt lainkaan treffeille! Jos todella olet perusnätti nainen, kyllä suo viedään Tinderin kautta treffeiltä toisille. Toinen juttu sitten on se ketä sieltä löytyy.
Vierailija wrote:
Tavoittelet ilmeisesti niitä kaikista komeimpia, joilla on varaa valita. He pitävät sinua varasijalla ja kohtelevat sinua lähinnä leluna. Keskivertomies ei toimi näin.
Tämän lisäksi pitää vielä muistuttaa, että Tinder tarjoaa aina pakan päällä suosituimpia miehiä, jotka pysyvät markkinoilla sitoutumatta tai maksavat paljon premium-jäsenyyksistä. Jos etsit jotain kestävämpää, niin tarvitset kärsivällisyyttä, koska joudut mahdollisesti pyyhkimään tuhansia profiileja ensiksi pois alta, ennen kuin löydät tavallisemmat palvelun käyttäjät. Jos suurin osa profiileista vaikuttaa liian hyviltä ollakseen todellisia, niin ne myös ovat sitä; lue aina profiilitekstit tarkasti.
Tinder on sellainen roskispalo, kun moni ei tajua miten se toimii ja miten sitä on mielekästä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ap
Noin tuskin on tapahtunut, vaan olet mätsännyt ainoastaan parhaimpien komistusten kanssa. Heillä riittää vientiä, joten voi tehdä paljon ohareita jos ei jaksakaan lähtä treffeille.
Naiset tekevät näin myös, suurinosa heistä. Miehistä vain parhaimmat ja komeimmat.
Harmi, että nämä keskustelut loppuvat aina siihen, kun aloittajan mieltymyksiä ja toimintatapoja aletaan selvittää.
Sääntö suominaisille. He saavat 30 kertaa enemmän tykkäyksiä kuin miehet keskimäärin. On varaa valita ja mennä vaikka joka päivä eri miehen kanssa panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä mitä on tullut viestiteltyä ennen treffejä? Oletkohan tietämättäsi lähettänyt red flagejä? Haukkunut exää, tai viestitellyt ylettömän paljon tai et ollenkaan tms.?
Monelle tuntuu olevan red flägi että ylipäätään haluaa nähdä treffeillä suht pian. Olen kerran harrastanut sellaista kirjeenvaihtoa kuukausikaupalla ja eihän siinä hyvin käynyt, monet on jonkin sortin p4skahousuja.
Olkaa hyvä. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=0df9e93e9c6240d1a95b9a3…