Stockmannilla: vauvan Gant-slipoveri 45 euroa!
Hivenen liian kallis minusta, eh... ostan yleensä lastenvaatteet kirppiksiltä ja maksan korkeintaan 3 euroa kappale. Olen jo niin kirppariutunut, että tuo 45 euroa tuntuu ihan hullulta!
Kommentit (14)
huomasin myyjien katselevan minua huvittuneina. Varmaan ajattelivat, ettei minulla ole moiseen varaa tai sitten että olen tyhmä jos niin kallista ostan.
t. ap
Vierailija:
huomasin myyjien katselevan minua huvittuneina. Varmaan ajattelivat, ettei minulla ole moiseen varaa tai sitten että olen tyhmä jos niin kallista ostan.t. ap
Tai siis itteleni en ostais minkäänlaista slipoveria, on ne niin juntteja vaatekappaleita..=)
Luultavasti noita ostelevat lähinnä uusrikkaat venäläisturistit, joille on itseisarvo ostaa kalleinta luxusta mitä löytyy.
Kun ei sille kuitenkaan ole kuin yksi käyttäjä ja kun vaatteita on kaapit pullollaan, niin ei yhtä vaatetta kovin montaa kertaa ehdi käyttää. Tavallistenkin laatu kestää ne käyttökerrat.
että vaikka olis varaakin ostaa, on järjetöntä ostaa noin kalliita vauvanvaatteita!
meidän pojalla, 1v 3kk on gantin slipoveri, tosin osttetu ruotsista ja maksettu noin 35 euroa. on myös gantin houust, osttetu stockalta, muistaakseni 69 euroa.. jos rahaa on niin kai sitä voi käyttääkin!
Itselläni en ole koskaan saanut negatiivista palvelua, vaikka Hgin keskustan Stockka on minulle hyvin tuttu jo pienestä naperosta saakka.
Minusta siellä on helppo käydä, kun asuu tässä ihan lähellä ja haluaa shoppailla vaatteita tms ja ostaa ruokaa saman katon alla.
Tosin saapa Gantin vaatteita muualtakin.
Samoja lumppuja? Hmm... Oletko miten paljon käyttänyt esim Gantin lasten vaatteita lapsellasi tai vaikkapa itselläsi Versacen/Armanin vaatteita? Kumma vain, etten minä pesuaineita Tarjoustalosta ostaessani ole koskaan huomannut ohimennen siellä vaaterekkien seassa niitä Gantin kuteita, pitäisi kai tiirailla enemmän.
Jos tarkoitat, että halpakaupasta saisi edullisesti muita vaatteita. Niin kappas kappas jopa Benettonin lasten vaatteita saa edullisemmasti kuin Seppälän/Lindexin/Tarjoustalon/Prisman/CItymarketin vaatteita ja Benettonin laatu edes himpan verran parempaa.
Ainahan sitä lapsettomatkin ovat kärkkäästi kommentoimassa miten sitä pitäisi lapsia kasvattaa.
että ei meitä kiinnosta kuka ostaa ja mitä ostaa.. emme siis ajattele työkavereiden kanssa onko tolla rahaa ostaa sitä, tätä ja tota! Ja sitä paitsi ei me myyjätkään mitään eliittiä olla.. ite tulin peruskoulu pohjalta sinne töihin :) Ja stoccalla osa tuotteista halvempia kuin muualla jos osaa vertaillahintoja... (laitetaan esimerkki vaikka phillipsin tehosekoittimesta joka maksoi mustassa pörssissä 75e niin maksoi stoccalla 64e!)
joko lapsellemme tai lahjaksi ystävän/sukulaisen lapselle. Johonkin se raha aina kuluu. Ja ihan " tavisperhe" ollaan tai ainakin sellaisena itseään pidämme(kaksi työskentelevää aikuista ja yksi lapsi).
Ai niin, pieneksi jäätyään se päätyisi jollekin tuttavamme/sukulaisemme lapselle tai avusjärjestölle.
Maksan joka tapauksessa veroja reippaasti yli kolmanneksen tuloistani, joten lienee ihan sama, kuinka loppuosan käytän.
Ja mitä sille, jolle Stokkan myyjät virnuilivat, tulee... Virnuilevatko ihmiset sinulle yleensä? Pitävätkö he sinua pilkkanaan? Epäiletkö salaliittoa? Opiskeluaikoina olin Stokkalla myyjänä ja meidät koulutettiin tarkasti ja hyvin. Ketään ei tod. nirppanokkailla, koska kuka tahansa on potentiaalinen asiakas. Eli ehkä kannattaa katsoa peiliin ja puhelinluetteloon kohdalta T niin kuin terapia.
että rikkaat saattavat olla todella eksentrisiä ja kulkea vaikka 1940-luvun polvihousuissa ja henkseleissä sekä kumisaappaissa.
Kyllä Nico-Petterin tulee saada parasta ja vain parasta.