Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tarjoat nettikirpparilla ostettavia tuotteita ilman hintaa?

Vierailija
23.10.2023 |

Minulla on useammalla eri nettikirpparilla ilmoituksia, että haluan ostaa tiettyjä tuotteita. Ja tarkka kuvaus mitä. Esimerkiksi lasten ulkovaatteita, iittalan kynttilälyhtyjä, marimekon pöytäliinä ym. Ja kaikkiin ilmoituksiin tulee useita vastauksia, että minulla on tämä etsimäsi tuote ja voin myydä sen, paljonko maksat. Mikä idea tuossa on? Miksi myyt jos et tiedä millä hinnalla myyt? Kyllähän myyjän täytyy hinta sentään sanoa. Mutta ei. Kun vastaan takaisin, että määrittele sinä myyjänä hinta, niin joko saan kipakan ja suuttuneet vastauksen tai sitten en enää mitään vastausta. Jos taas ehdotan jotain hintaa, niin ei koskaan suostuta myymään sillä hinnalla. Ja miksi tämä on niin yleistä, onko tämä joku uusi kirpparitapa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samaan. Todella raivostuttava tapa.

Vierailija
2/9 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen ostoilmoitukseesi hinta jolla sen ostat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Laita siihen ostoilmoitukseesi hinta jolla sen ostat.

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Hintahan riippuu esim tuotteen kunnosta. Ja siitä onko niistä ylitarjontaa vai ei ja muusta. Jos vaikka haluan ostaa keltaisen Reiman Gotland-haalarin, niin niitähän myydään nettikirppareilla hintaan 10-60 euroa. Riippuen mikä kunto, kuinka paljon käytetty, haluaako myyjä päästä omastaan nopeasti eroon vai ei jne. Jos kirjoitan ilmoitukseen, että ostan 30 eurolla, niin minulle tarjotaan ostettavaksi sillä hinnalla loppuun kuluneita, jotka muualla myydään kympillä. 

Ei mikään kauppa toimi niin, että ostaja marssii kauppaan ja sanoo myyjälle tietämättä yhtään mitään myyjän hinnoista, että haluan ostaa Haltin nastakengät hintaan 68 euroa ja myyjä vastaa siihen että emme myy mene pois. Ja siinä se. Ei tuilla tavalla kukaan saisi koskaan myytyä mitään.

ap

Vierailija
4/9 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilevat kepillä jäätä.

Vierailija
5/9 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusantekoahan tuo on. Myyn jos arvaat hintani oikein, lällällää. Jos taas et osaa lukea ajatuksiani sinä tuntematon ostaja niin suutun. 

Vierailija
6/9 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oikeasti kuuluisi sinne huutonettiin, nyt sekin pilattu osta heti ilmoituksilla.

Vierailija
7/9 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivovat että tyhmänä tarjoat liian korkean hinnan.

Vierailija
8/9 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vastaa ollenkaan, jos joku tarjoaa jotain ilman, että kertoo hinnan.

Vierailija
9/9 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse en vastaa ollenkaan, jos joku tarjoaa jotain ilman, että kertoo hinnan.

Sama täällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi