Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa elävät, oletteko harkinneet koiran ottamista?

Vierailija
22.10.2023 |

Meillä taustana se, että ollaan lapsettomia. Koiran ottaminen on nyt vakavasti haaveissa. Pitäisi vaan päästä sopuun rodusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koiran ottaminen mitään parisuhdetta vaadi.

Vierailija
2/8 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin enemmän papukaijan tai akvaarion puolella. Mut sit taas en jaksa nyt vielä tässä elämänvaiheessa kouluttaa lintua, työt vie mehut. Koira pitäs olla sellanen josta ei lähde karvaa eikä kuolaa. Olen siivousfriikki, enkä jaksais kuolaa ja karvoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin koiran ja toinen siihen sitten suostui. Halusin sen vain omiin nimiini ja olin päävastuullinen hoitaja. 

Vierailija
4/8 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Erityislapsessa (aikuinen jo, maailmalla) oli tarpeeksi tekemistä, vähäinen hoivavietti tuli loppuunkäytettyä.

Vierailija
5/8 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta koiraa.

Vierailija
6/8 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on nyt tilanne, että lapsista kaksi on muuttanut omilleen ja kolmaskin on pian täysi-ikäinen. Mietimme ehkä viitisen vuotta sitten koiran hankintaa, mies sitä ehdotti silloin ja se oli täysin yllätys. Lapset olisivat ottaneet koiran vaikka seuraavana päivänä, mutta minä emmin. Luin Tuire Kaimion todella hyvää kirjaa pennun kasvatuksesta ja juu, periaatteessa kaikki olisi onnistunut hyvin, mutta silti emmin.

Asumme omakotitalossa, jossa huonekalut eivät ole enää uusia, meillä on iso piha, jossa puuhastelemme paljon, lähellä on paljon koiraperheitä ja tykkäämme ulkoilla, mutta.. Muttia alkoi tulemaan liikaa ja huomasin, että olen koiralle aivan liian laiska. En ole millään tavoin innostunut lähtemään sen kanssa aamuisin lenkille, enkä kyllä päivällä ja iltaisinkaan. Tai olisihan se ollut ihan mukavaa kivalla ilmalla, mutta kun niitä kivoja ilmoja ei ole aina. Mahdollinen karvamäärä myös arvelutti, sillä mahdollinen koira olisi ollut joku labbis tai  vastaava. En usko, että ketään olisi kiinnostanut imuroida montaa kertaa viikossa. Meille ei siis tullut koiraa ja hyvä niin. 

Vierailija
7/8 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koira, kun olin lapsi ja nuori, mutta nyt emme ole ottamassa koiraa mieheni kanssa. Ajatus on käynyt useinkin mielessä ja kaikkien muiden mielestä koira sopisi meille tosi hyvin, mutta ehkä joskus sitten. 

Vierailija
8/8 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei koiran ottaminen mitään parisuhdetta vaadi.

Tätä minäkin ihmettelin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme