aamuvirkku täyttänyt 3v, nyt on toivoa pidemmistä aamuista, vai onko?
Tätä olen odottanut 3vuotta, ha. Mutten uskalla vielä huutaa hep ja hymyillä. Hän on aina herännyt aikaisin vaikka olisi testattu mitä, klo 05.30 oli pahimmillaan herätys mutta normaalisti noin 06.30-07 välillä. Olen ajatellut että ehkä joskus. Kun on näitä teinejä jotka saa vetää sängystä klo 12 päivällä, on se kumma kun ei ikinä oo tyytyväinen, ha. Reilu viikko sitten tyttö heräsi 08.00 ja mies myöhästyi töistä, eihän meillä ole kelloa ollut herättämässä vuosiin. Sen jälkeen on joka aamu herätty n 07:30 - 08:00 ja yksi aamu jopa 08:50!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta, mut ai kun ihanaa (jos itsellä on vapaapäivä siis). Onko muilla kokemusta aamuvirkkujen kans, koska he ovat alkaneet nukkua pitempään aamuisin?
Kommentit (2)
eli lapsemme 5v ollut aina tosi aamuvirkku, nykyisin kun osaa itse lukea niin ottaa klo 6.30 kirjan käteensä ja lukee tunnin kaikessa rauhassa. Mutta ihan sama monelta laitetaan petiin, herätys on aina ennen seiskaa...
Nyt hän on 6 v, ja on sitä vieläkin. Herää viimeistään 6.30. Mutta se hyvä puoli on, että hän laittaa oven kiinni ja alkaa lukemaan sarjakuvia.
Olemme kokeilleet kaiken, mutta on aivan sama, meneekö hän nukkumaan klo 19 vai klo 23 - hän herää aina viimeistään kello 7.